Saj ne, da drugi DS niso ta pravi, a DS5 je vseeno malce svoj. In samosvoj, kajti brez napak logično ne gre. A roko na srce: kdo je danes tisti, ki bi lahko trdil, da je vsemogočen? DS5 je torej prava skulptura na kolesih, ravno tak, kakšen mora biti in kot so si v matični tovarni zamislili prihodnost te znamke. Prestižen, drugačen, zanimiv. Avtomobil, ob katerem se vam malce bolj na široko odprejo oči. In to velja tako za zunanjost kot za notranjost.

Dobrega 4,5 metra dolga skulptura je namreč nekaj, kar si zlahka predstavljate v domači garaži. Ponuja veliko, od zmogljivega motorja s 180 konjiči (najvišja hitrost je 220 km/h, pospešek do stotice 9,2 s), s katerim ne bo nikoli dolgčas, zvrhane mere udobja, zanimivih sedežev, barvnih kombinacij, obvezne retroure na armaturni plošči do zgledno delujočega 6-stopenjskega samodejnega menjalnika, ki vozniku olajša vsakdan. Zanimivo je, da se lahko voznik kljub želji po drugačnosti vseh teh majhnih in velikih podrobnosti zelo hitro privadi, le odpiranje prtljažnega prostora z gumbom na vratih – prtljažnik sicer meri uporabnih 468 litrov – je malce bolj zapleteno. Poleg tega so se pri DS odločili, da bodo potnike še vedno ločevali. Zajetna sredinska konzola je nepremostljiva ovira, vsak potnik je torej tam, kjer mora biti. In nikjer drugje, če razumete.

A naj bo, vse drugo lahko temu avtomobilu oprostimo, dejansko lahko le pohvalimo iznajdljivost oblikovalcev in ne nazadnje kupčev okus; ta je nekaj posebnega, kot je poseben celoten avtomobil, ki je velika popestritev cest sodobne Evrope. Detajlov, kot smo omenili, ne manjka, zaradi tega ne trpi vsakdanja uporabnost, DS5 je »živ« dokaz, da lahko zanimivo in drugačno oblikovanje še vedno služi svojemu prvinskemu namenu. Je avtomobil, ki se takoj prilega kot dobro ukrojena obleka, z njo voznik izrazi tudi svoj dober okus. Vsekakor pa je to avtomobil, ki zna poskrbeti, da je viden na cesti.

A žal ga pri nas ne boste pogosto srečali, razlog pa ni pomanjkanje estetike, pač pa teža potrebnega bančnega računa. Ne glede na vso opremo, in te v različici sport chic res ne manjka, je dobrih 40.000 evrov za testneža več kot zajetna vsota. In tukaj ni dvoma, ali je avtomobil vreden tega denarja, kajti DS5 je v vseh pogledih tisto, kar naj bi ta znamka in ta model predstavljala, vseeno pa je to že vsota, ob kateri marsikateremu potencialnemu kupcu pridejo solze v oči. Pa naj si ta avtomobil še tako želi.

Pojava, oblikovne podrobnosti, futurističen dizajn, zmogljiv motor, udoben menjalnik, ne nazadnje prostornost – vse to lahko DS5 štejemo v veliko prednost. Kajti zna izraziti čustva, predvsem pa jih zna izvabiti tudi pri sopotnikih in naključnih opazovalcih. Verjemite, najpogostejša spremljava tega avtomobila je nasmeh. Duša je torej dobila svoje pravo telo.