Slovenija bi morala biti zaradi svoje geografske lege, saj je nekakšna vstopna točka na Balkan, med tatovi priljubljen cilj, toda evropska statistika pravi drugače. Sodimo namreč med peterico najmanj ogroženih držav. Svoje gotovo prispeva zasičenost trga, zato jih je med ukradenimi vozili praviloma vse več iz srednjega in višjega cenovnega razreda – zelo priljubljeni so audiji in beemveji –, pri čemer velja, da cenejše ko je vozilo, večja je verjetnost, da bo namenjeno nadomestnim delom, ki se nato uporabijo za popravilo poškodovanih vozil. Tista, ki jih ne razstavijo, pa praviloma peljejo v nam bližje vzhodne države in nato naprej proti vzhodu, pogosto izven Evrope. Slovenska vozila so tako na primer našli celo v Južni Koreji in na Arabskem polotoku, nemalokrat za njihov prevoz uporabijo kontejnerski ladijski promet.

Strokovnjaki menijo, da vsaka dodatna zaščita na vozilu občutno zmanjša verjetnost, da se ga bodo lotili nepridipravi, pa najsi gre za alarmni sistem ali pa zgolj mehansko zaporo volanskega obroča. Že najmanjša dodatna zaščita tatu vzame določen čas, kar je pogosto dovolj, da ga odvrne od vašega vozila in se bo raje lotil sosedovega, ki ni zaščiteno. Prav zaradi zaščite klasičnih tatvin – kamen v šipo, lomljenje kontaktne ključavnice in spajanje žic za zagon pod volanom – skorajda ni več. Tatovi so zato bolje organizirani ter primorani v krajo in transport vložiti nekaj denarja. Vse več jih uporablja računalniško opremo ali posebej prilagojene elektronske pripomočke, s katerimi onemogočijo ali preslepijo varovalni sistem v vozilu. Zato se jim neposredna tatvina za ponovno prodajo splača le pri bolj luksuznih modelih.

Seveda pa tudi tatovi postajajo vse bolj drzni, njihove metode pa kompleksne. Tako se lahko zgodi, da vam med čakanjem na semaforju nekdo odpre prtljažnik, ko pa stopite do njega, se prikrade njegov pajdaš, sede za volan in odpelje. Med tatovi priljubljena metoda je tudi tako imenovana kraja s kosom papirja, pri kateri v garažnih hišah za zadnji brisalnik zataknejo kos papirja. Ko voznik s pogledom v vzvratnem ogledalu ugotovi, da nima pregleda, izstopi, da bi moteči papir odstranil, tedaj pa v avto sede tat in ga odpelje.

Statistika sicer pravi, da je v Sloveniji največ ukradenih avtomobilov znamke Renault in Volkswagen, in sicer približno polovica vseh, kar pa ne čudi, saj gre za znamki, ki sta med slovenskimi kupci že dolga leta najbolj priljubljeni. Med modeli pa največ nepridipravov privabita volkswagen golf in renault megane. Dve tretjini vseh tatvin se zgodita na območju Policijske uprave Ljubljana, najbolj priljubljen čas pa je med 23. in 5. uro zjutraj, ko večina že trdno spi.