Oblika je ravno dovolj napredna, da ni dolgočasna, čeravno auris ne bo premikal gora, niti si tega ne želi. Njegovo poslanstvo se skriva drugje, v vsakodnevni uporabnosti in navsezadnje dinamiki. S 4,33 metra zunanje dolžine ni ne prevelik ne premajhen, prtljažnik pa s 360 litri sodi malce pod povprečje tega razreda, zato bi se kašen liter več še kako prilegel. Udobje na sprednjih sedežih ni vprašljivo, na zadnjih bo dovolj za normalna potovanja, le pri prtljagi, če so potrebe nekoliko večje, lahko nastane težava. Zato pri Toyoti ponujajo še karavansko različico, ki zna tem zahtevam bolje ustreči. V notranjosti so bili nekoliko manj domiselni, kar je po svoje škoda, visoka armaturna plošča deluje kot nekakšen zid, čez katerega voznik in sopotnik le stežka pogled usmerjata na cesto pred seboj, a tudi to je le stvar navade. Osrednji zaslon na dotik prevladuje, prav tako se bo voznik zelo hitro znašel za volanom, če ne drugega, je sedenje udobno in ergonomsko dovolj domiselno, da dejansko ne bo pogrešal ničesar.

Pravi biser tega avtomobila pa ni ne oblika ne ergonomija, čeravno ne eni ne drugi ne moremo nič zameriti, pač pa tehnologija. Natančneje motor in menjalnik. Ta sta nekaj, o čemer ta avtomobil zelo glasno »šepeta«. Glasno zato, ker si želi to povedati na ves glas, šepeta pa zato, ker motor komajda lahko slišite v potniški kabini. 1,2-litrski turbobencinski agregat je namreč ena boljših stvaritev na tem področju v zadnjem času, poleg živahnih 115 konjev (85 kilovatov) pa sta vozniku v pomoč 185 Nm navora in zelo odzivna narava tega motorja. Če k temu dodamo še zelo dober ročni 6-stopenjski menjalnik, potem je vsakodnevni užitek v vožnji zagotovljen. Še toliko bolj, ker motor porabi vsega 6,3 litra goriva na 100 kilometrov.

Zaradi vsega naštetega si ta avtomobil zasluži veliko več pozornosti, kot jo je dejansko deležen na naših cestah. A žal je za to delno kriva tud cena. Kompaktnež stane namreč osnovnih 18.600 evrov, sicer z zelo bogatim paketom opreme sport, ki vsebuje poleg klasičnih dodatkov za varnost in udobje še nekaj lepotnih dodatkov. A če k temu dodamo še varnostni sistem TSS, ki je novost pri tem avtomobilu in voznika opozarja na marsikatero potencialno nevarnost in tako tudi preprečuje najhujše, se cena še dviguje. TSS stane namreč dodatnih 880 evrov, sprednja žarometa LED še 1000 in steklena streha 600 evrov. To pa že nanese poštenih 21.080 evrov, kar ni več mačji kašelj. A z nekaj manj dodatki in zmernimi željami pri opremi in predvsem brez pretiravanja se cena lahko nekako brzda v normalnih okvirih, to pa je nekaj, kar aurisu daje dobre karte, ki mu jih ni treba skrivati v rokavu, pač pa lahko o njih govori na glas.