Kdor pri škodi superb išče pomanjkljivosti, dlakocepi. Nič več in nič manj. Še toliko bolj to velja za novo generacijo Škodine limuzine. Kajti če bi pri tem avtomobilu v ospredje postavljali slabosti, bi bilo približno tako, kot če bi zapisali, da Lionel Messi premalo zadetkov zabije z desno nogo ali da Stephen Curry v ligi NBA nima atraktivnih zabijanj.

In kaj sploh lahko očitamo škodi superb? Morda to, da v notranjosti nima najbolj modernih oblik, ali da nima luči LED, ali da bi lahko imela analogno uro v sredini armaturne plošče in masažne sedeže... Toda vse to je zgolj razčlenjevanje nepomembnih malenkosti, ki jih uporabnik škode superb pozabi že ob prvem pogledu na novo generacijo. Kajti ravno oblika zunanjosti, predvsem zadka, je bila pri prejšnji generaciji takšna, da ni navdušila, predvsem pri limuzinski različici, medtem ko je bila karavanska izvedenka boljše sprejeta. Pri najnovejši različici tovrstnih očitkov ni več ne pri limuzini ne pri karavanu. Obe verziji sta všečni, kar potrjuje tudi glas ulice. V času testnih voženj ni bilo težko opaziti pogledov mimoidočih. Z odobravanjem so zunanjost omenjali tudi sogovorniki, ki so nas cukali za rokav, preden smo se v superb usedli ali pa smo iz njega izstopili.

V notranjosti je navdušenje sicer manjše na pogled, a gromozansko po počutju. V škodi superb je namreč toliko prostora, da zadaj brez težav ne bi sedela le Messi in Curry, ampak tudi njuna najvišja soigralca Gerard Pique (194 cm) in Andrew Bogut (213 cm). Z malce stiskanja bi se lahko v notranjosti nagnetli kar vsi štirje, pa četudi bi imela voznik in sovoznik sedež pomaknjen povsem nazaj. Brez težav bi s seboj vzeli tudi športno opremo, saj je zadaj v prtljažniku prostora za kar 625 litrov prtljage. Če se zadnjo klop podre, je prostora celo za 1760 litrov.

Še dodaten privilegij imajo potniki, ko se škoda superb začne premikati. Vožnja je elegantna, stabilna in lahko tudi precej športna, če ima voznik bolj težko nogo. Testna različica je imela pod pokrovom dvolitrski dizelski agregat, ki iz sebe spravi 190 konjskih moči (140 kW), kar se razporeja prek šeststopenjskega avtomatskega menjalnika. Odzivnost je zgledna, saj 4,86 metra dolg avtomobil do stotice potrebuje 7,7 sekunde, najvišja hitrost pa znaša 235 kilometrov na uro. Za voznika je pomembno, da vseskozi spremlja merilnik hitrosti, saj ga sicer umirjen občutek vožnje hitro zavede do previsokih hitrostih. Denimo 180 kilometrov na uro je že precej hud prekršek, toda v superbu se ob tej hitrosti zdi vse popolnoma spokojno.

Toda marsikaj bi bilo zaman, če superb ne bi bil tudi cenovno ugoden. Nova škoda superb 2,0 TDI DSG style namreč stane 33.872 evrov, ob dodatni opremi pa 41.974 evrov, pri čemer skoraj ni več stvari, ki bi jo uporabnik še pogrešal. Za ta kupček denarja je skoraj nemogoče skleniti boljši posel. In še poraba je znašala 6,3 litra na sto prevoženih kilometrov ob vse prej kot varčni vožnji. Ni kaj, škoda superb bi se lahko brez težav zapeljala ob bok Messiju in Curryju.