Ne vem sicer, zakaj ali od kod, vendar se večina bendov generacije prvega desetletja novega tisočletja zateka k vnaprej sestavljenemu koncertnemu programu, ki ga potem ponujajo poslušalcem vso turnejo. Nastopi se tako ne razlikujejo med seboj in prenašajo podobno dinamiko od odra do odra, ta dogovorjeni in osvojeni model pa začne kmalu vplivati na bend sam. Med izvedbami postaja sam sebi predvidljiv in – kar sicer ni nujno vidno s položaja enkratnega poslušalca – hermetičen obenem, čakajoč na potezo, ki sledi po dogovoru. Tako dobimo nadkorektno odigran, a ne doživet koncert, ki vedno potrebuje tudi spontane reze. Da je to mogoče, so »uredniki« dokazali v razširjeni verziji skladbe Papillon, kjer so improvizaciji odprli vrata, in pesmi Nothing, kjer so čarali s poliritmijami shizofrene motorike industriala in ne neke namensko posiljene stilizacije. Prav omenjena skladba z omenjenega predhodnika/vmesnika malodane na šolski način ponazarja preskok, ki so ga Editors naredili v zadnjem letu. Tudi ta – kot celoten In Dream – se sliši kot naslednik čislanega albuma In This Light and On This Evening, kjer je nesramno v prvi plan »izskočila« na novo odkrita renesansa elektro zvoka. Z vso pevčevo teatralnostjo ali brez nje se bend v teh izpostavljenih momentih muzike skozi svoje mračne fraze ne boji izraziti »boljših« emocij. Te se osvobajajo šele znotraj benda kot nedeljive celote in ne njegovih posameznih delov, s čimer pridemo še do zadnjega parametra njihove osvežene identitete. Novinca Justin Lockey in Elliott Williams sta se končno (z)našla v obnovljeni sintetični identiteti benda in s tem (in novimi idejami) zaprla prej zevajoč prazen prostor.

Tokratni nastop skupine Editors nam je razodel, da so z nekaj premišljene previdnosti stopili za pol koraka nazaj, da bi poiskali izhodišče, od katerega gredo lahko skupaj naprej. Privržencev pri tem niso izgubili, prej nasprotno, kar sta dokazala tudi mednarodni obisk Kina Šiška in gneča oboževalcev v zaodrju. Kot povedano, ko bodo presenetili še sami sebe, bo stvar zares (s)tekla.