Zgodba, po kateri bi Bojan Požar in Joc Pečečnik prek družbe Princip Media začela izdajati edicije z dolgoletno tradicijo (Lady, Jana, Stop, Obrazi) ter prevzela odmevni prireditvi Slovenka leta in Viktorji propadle družbe Delo Revije, je doživela klavrn konec. Včeraj popoldne so namreč iz NKBM nepričakovano sporočili, da je KBM Leasing odstopil od pogodbe z družbo Princip Media.

Bojan Požar: Bil sem naiven

»Družba KBM Leasing – v likvidaciji je včeraj obvestila družbo Princip Media, da zaradi neizpolnitve pogodbenih obveznosti enostransko odstopa od pogodbe o prenosu pravice do uporabe 44 blagovnih znamk družbe Delo Revije. Z odstopom od pogodbe družbi Princip Media z včerajšnjim dnem preneha pravica do uporabe teh blagovnih znamk, katerih lastnik ostaja KBM Leasing,« je v svojem sporočilu zapisala mariborska banka in dodala, da bodo odločitve glede prihodnosti blagovnih znamk sprejete »na osnovi temeljite preučitve novih okoliščin in skladno z načeli dobrega gospodarjenja s premoženjem družbe«.

»Bil sem naiven, verjel sem na besedo. Pet mesecev priprav, podpis pogodbe z NKBM, potem pa me je Pečečnik – prevaral,« se je na včerajšnjo odločitev NKBM na twitterju odzval Požar, ki naj bi več pojasnil včeraj. Koliko sredstev je že vložil v ta medijski projekt, ki naj bi bil vreden okoli štiri milijone evrov, nam včeraj ni uspelo izvedeti, saj se Požar na naš telefonski klic ni odzval. Po poročanju Financ pa naj bi plačal le del predujma, okoli 50.000 evrov.

Koga sploh še zanimajo blagovne znamke?

Postopek prodaje blagovnih znamk se je začel spomladi letos s povabilom k oddaji ponudb. Neuradno so se za nakup poleg Požarja oziroma njegove družbe Lanaka Media potegovali še Salomon, ki je do konca letošnjega avgusta tudi najemal omenjene znamke, in podjetje Prima oziroma Matjaž Rakovec, nekdanji šef Triglava. Takšen način prodaje revijalnih blagovnih znamk, v katerega niso bili vpeti večji domači in tuji medijski akterji, sicer po mnenju medijskega strokovnjaka Marka Milosavljevića že od začetka ni obetal veliko. »In povsem mogoče je, da revije, nekatere med njimi tudi s 40-letno tradicijo, ne bodo nikoli več izšle,« je v začetku septembra napovedoval profesor z ljubljanske fakultete za družbene vede.

Rakovca smo danes zmotili na večerji s poslovnimi partnerji, zato nam ni uspelo izvedeti, ali ga nakup omenjenih znamk še zanima, medtem ko družba Salomon oziroma Media24 že od konca junija izdaja trinajst novih revij. Ker pa jih je začela izdajati še v teku odpovednega roka pogodbe, sklenjene s KBM Leasing, naj bi ta že vložila tožbo zoper družbo iz skupine Krater.