Napovedi, da se zaradi prodaje blagovnih znamk propadle družbe Delo Revije obeta še pestro poletje, se uresničujejo. Potem ko je skupina Krater oziroma založniška družba Salomon na prodajne police poleg Jane, Lady, Stopa, Obrazov, Anje... uvrstila nove revije, je Bojan Požar izdajatelja prijavil tako tržnemu inšpektoratu kot informacijskemu pooblaščencu. Sogovorniki iz založniških vrst so nas sicer že pred tedni opozorili, da skupina Krater ne more izdajati revij, ki bi bile podobne zdajšnjim, saj bi s tem zavajala potrošnike, Požar pa ob tem izpostavlja tudi »očitne manipulacije z bazami naročnikov«, kar je po njegovem mnenju v nasprotju z zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Kot je znano, je skupina Krater začela izdajati in oglaševati trinajst vzporednih revij, da bi se pripravila na konec avgusta, ko bo blagovne znamke nekdanje družbe Delo Revije začel upravljati novi lastnik Bojan Požar (Lanaka media).

Nova KBM spremlja situacijo

Da so prejšnji teden prejeli prijavo zaradi suma nezakonite obdelave osebnih podatkov naročnikov revij, so nam včeraj potrdili pri informacijskem pooblaščencu: »Zadevo že proučuje državni nadzornik za varstvo osebnih podatkov, postopek pa bo predvidoma zaključen v roku dveh mesecev in pol.« Na tržnem inšpektoratu so nam prav tako potrdili, da »na področju izdajanja revij« obravnavajo družbo Salomon in da ugotovitveni postopek še poteka.

Ker pa so blagovne znamke do prvega septembra v lasti Nove KBM, bi morala vse pravne postopke zoper družbo Salomon po Požarjevem mnenju voditi mariborska banka: »Zelo bi me čudilo, če postopkov ne bi sprožila banka. Odlazkova skupina, ki je še vedno pogodbena partnerica Nove KBM, ta hip načenja njihovo imetje. To je zelo pomembna informacija.« Iz NKBM so nam včeraj sporočili, da aktivno spremljajo prodajo blagovnih znamk in da bodo v primeru identificiranih škodljivih ravnanj postopali v skladu z veljavno zakonodajo in prakso ter s ciljem zaščititi svoje interese in ugled banke. Ali so s Požarjem že podpisali pogodbo o prodaji blagovnih znamk, v mariborski banki ne komentirajo.

Iz skupine Krater so sicer pred izdajo trinajstih novih revij sporočili, da »banka s prodajo blagovnih znamk ni prodala revij, kot se zmotno razume«. »Prodaja ne obsega arhivov revij, vsebin, fotografij, oblike in tiskovne forme, kakor tudi ne dolgoletnega znanja in izkušenj. Predvsem pa banka ni prodala kadra, uredništev in vseh ustvarjalcev revij. Vse to je in ostaja v lasti družbe Salomon,« so tedaj sporočili. Ob tem so še zapisali, da so bili za odkup blagovnih znamk pripravljeni odšteti 4,3 milijona evrov.

Pečečnik ni »del te čorbe«, ne izključuje pa pomoči

V javnosti se sicer še naprej ugiba, od kod Bojanu Požarju denar za posel, ki naj bi bil vreden okoli štiri milijone evrov. Požar namreč ne odgovarja niti na vprašanje, ali je že podpisal pogodbo z Novo KBM o nakupu blagovnih znamk. »Pravkar se peljem na sestanek z enim od bodočih partnerjev v tem projektu. V naslednjih dneh bo več znanega,« je včeraj napovedal Požar. Tudi informacij, da naj še ne bi plačal niti are in da naj bi mu pri tem projektu pomagal Joc Pečečnik, ne komentira.

»Ta trenutek še ne,« pa nam je na vprašanje, ali namerava Požarju priskočiti na pomoč, odgovoril sveže upokojeni Pečečnik. Ob tem dodaja, da ne obstaja noben dogovor, ker posel sploh še ni sklenjen: »Edino, kar sem rekel Bojanu, je, da se lahko zmenimo, če bo česa zmanjkalo. To je bila prijateljska izjava, ne gre za nobeno partnerstvo ali strateško naložbo.« Čeprav Pečečnik zagotavlja, da ni »del te čorbe«, je z zadnjimi dogodki očitno dobro seznanjen. Po njegovem mnenju bi lahko posel zaradi izida novih revij in pasivnosti NKBM, da bi zaščitila blagovne znamke, padel tudi v vodo. Zaradi tega se lahko vrednost blagovnih znamk, ki jih namerava septembra prevzeti Požar, po Pečečnikovih besedah najmanj zmanjša za polovico.