Zanimivo, da naj bi si po besedah tedanjega predsednika Mednarodne avtomobilistične zveze Maxa Mosleya vstop v formulo pri Volkswagnu zaželeli že leta 2008, toda tedanji predsednik uprave Ferdinand Piech in prvi mož formule 1 Bernie Ecclestone nista bila na isti valovni dolžini, zadnji veto na podpis pogodbe pa je Piech dal pozimi. Toda aprila je moral odstopiti, njegov naslednik Winterkorn pa je nadaljeval s pogajanji. Tarča je bilo moštvo Red Bull, pri katerem ni skrivnost, da so nezadovoljni z dobaviteljem motorjev, saj niso konkurenčni. Volkswagen bi tako kupil moštvo, katerega sponzor bi še vedno ostal Red Bull (beri: lastnik Dietrich Mateschitz), z letom 2018 pa naj bi Nemci dobavili lastne motorje. Katero izmed svojih osmih znamk bi v formuli promovirali, ni čisto jasno, kot favorita se omenja Audi. Da je formula 1 tržno izjemno zanimiva, vedo povedati prav pri trenutno vodilnem Mercedesu. Letno vložijo 130 milijonov evrov, njihov marketinški učinek z naslova pojavljanja po televizijskih ekranih pa je neverjetnih 2,5 milijarde evrov. Marketinški učinek Volkswagna, ki letno za DTM, reli in vztrajnostne dirke nameni 320 milijonov evrov, pa je vsega 30 milijonov.

Ker je koncern Volkswagen drugi največji proizvajalec avtomobilov na svetu, se zdi logično, da bi postal del najbolj priljubljenega bencinskega tekmovanja na svetu, kako blizu dogovoru so bila poganja, pa bodo verjetno pokazali že prihodnji tedni. Ali kot je dejal Wolfgang Ullrich, vodja športnega oddelka pri Audiju: »Če bi verjeli medijem, bi bili del formule 1 že 25-krat.«