Potem, ko kupec plača naročilo, se za uslužbence začne tekma s časom. Če hrana ni pripravljena v največ 60 sekundah, dobi kupec ob naslednjem obisku en izdelek brezplačno. Zagotovo pa so pri podjetju izračunali, da se jim bo nova marketinška poteza, s katero želijo povečati prodajo v času kosila, izšla.

Ljudi želijo pritegniti h kosilu

Čeprav velikani hitre prehrane bijejo bitko za stranke v času zajtrkov, saj vedno več Američanov zajtrka ne je doma, večina gostov še vedno pritegnejo kosila. Tudi zato je ta poteza podjetja McDonald's tako pomembna.

Obljuba o hitri postrežbi je zanimiva tudi zato, ker so raziskave zadnjih let pokazale, da je v povprečju postrežba postala počasnejša, delno tudi zaradi razširjenih menijev restavracij, ki zahtevajo več dela in s tem tudi časa.

Na kocko niso postavili prav veliko

McDonald's pa se je kljub vsemu akcije lotil premišljeno in na kocko ni postavil prav veliko, saj novost nudi samo eno uro v času kosila, samo ob delavnikih, samo na enem trgu, ponudba pa traja le nekaj tednov. V najslabšem primeru bodo tu in tam stranki podarili kupon za brezplačen sendvič, s čimer si bodo celo zagotovili, da se bo stranka v prihodnosti še vrnila.

Podjetje pa si je s tem zagotovilo še nekaj. Namesto, da bi se kupci pritoževali nad tem, koliko časa morajo čakati v vrsti, bodo morda celo upali, da bo njihovo naročilo malce zamudilo.