Bistven del sanacije Steklarne Hrastnik je bila tudi nova kadrovska strategija. V treh letih  ji uspelo dvigniti dodano vrednost na zaposlenega za 55 odstotkov, na današnjih 29.426 evrov, pri čemer ji je bil v pomoč tudi kompetenčni center Steklar, v okviru katerega razvija ustrezna znanja in kompetence zaposlenih.

Vrednote Steklarne Hrastnik so prilagodljivost, gospodarnost, odgovornost, ustvarjalnost, inovativnost in timsko delo, njena specifika pa  eno najčistejših stekel na svetu. »V steklarni izdelujemo tehnično zelo zahtevne izdelke. Izdelamo pa lahko tudi manjše količine in se  prilagodimo  povsem izvenserijskim zahtevam naročnika. Sodelovanje z naročnikom gre lahko tako daleč, da  izdelek razvijemo skupaj,« so povedali v podjetju, katerega  pomembna strateška odločitev je bila umestitev izdelkov v višji cenovni razred.

V vodstvu vedo, da vse to  ne bi bilo možno brez zadovoljnih, motiviranih in ambicioznih zaposlenih,  zato ves čas vlagajo v zaposlene in nadgrajujejo kadrovsko strategijo na osnovi povratnih informacij, ki jim jih posredujejo sodelavci. »Zavedamo se, da lahko k bolj inovativnemu okolju prispeva prav vsak zaposleni. Zaposlene spodbujamo, da predlagajo izboljšave in jih nagrajujemo za inovativnost. Spodbujamo tudi timsko delo, rezultati takega sodelovanja pa se so še s katerim smo želeli izboljšati del procesa v proizvodnji namiznega stekla, ki ni potekal optimalno,« pripovedujejo v steklarni. 

V osebni in strokovni razvoj zaposlenih bodo v Steklarni Hrastnik vlagali tudi letos. »Strategija razvoja zaposlenih je usmerjena v to, da ključnim kadrom in talentom skrbno načrtujemo karierno pot, se še skrbneje posvečamo njihovemu izobraževanju in jih obenem postavljamo pred vedno nove izzive,« pravijo v podjetju, ki je že sodelovalo tudi v projektu Zaposlitveni izziv, projektu spodbujanja zaposlovanja pri najboljših zaposlovalcih, ki ga vodijo Zavod RS za zaposlovanje,  družba Dnevnik, Združenje Manager in Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve.