Do napake naj bi prišlo, ker je državno podjetje RFF, ki upravlja železniško omrežje, SNCF posredovalo napačne podatke o dimenzijah: izmerili naj bi postaje, ki so bile zgrajene pred manj kot 30 leti, spregledali pa so dejstvo, da so bile mnoge regionalne železniške postaje v Franciji zgrajene pred 50 leti in več, ko so bili vlaki še precej ožji. Tako se je zgodilo, da so robovi peronov na nekaterih postajah preprosto preblizu tirom, tako da ne ostaja dovolj prostora za nove vlake. Francoski minister za promet Frederic Cuvillier je krivdo pripisal »absurdnemu železniškemu sistemu«. »Ko ločiš upravljalca železnic od železniške družbe, se zgodi to,« je dejal. nr
Zagata po francosko: 2000 novih vlakov je preširokih za tamkajšnje železniške postaje
Pri francoskih železnicah (SNCF) so osramočeno ugotovili, da je 2000 novih vlakov, vrednih 15 milijard evrov, ki so jih naročili, preširokih za številne regionalne železniške postaje. Gre za veliko sramoto, ki je SNCF že stala več kot 50 milijonov evrov, na koncu pa bo strošek verjetno še za nekaj deset milijonov višji. Gradbena dela za razširitev postaj so se že začela. Doslej naj bi jih popravili kakih 300, kar jih je stalo 50 milijonov, a prilagoditi naj bi jih bilo treba še približno tisoč.