Od 552 spletišč o potovalnih storitvah, ki so jih lani pregledali nacionalni uradi za varstvo potrošnikov, jih evropske zakonodaje o varstvu potrošnikov ni upoštevalo kar 382. Ker so ukrepi strogi, jih je doslej skoraj dve tretjini svoje delovanje že uskladilo z zakonodajo, proti preostalim pa je mogoče pričakovati nadaljnje ukrepe, so sporočili iz Evropske komisije.

V Sloveniji so pregledali 14 spletišč, pomanjkljivosti pa so ugotovili kar pri 12. Doslej se jih je uspelo z evropsko zakonodajo uskladiti osmim.

Odsotnost obveznih informacij o identiteti podjetja

Pregled potovalnih storitev je junija lani potekal v državah članicah EU, razen na Hrvaškem, ter na Norveškem in Islandiji. Med najpogostejšimi pomanjkljivostmi so ugotovili odsotnost obveznih informacij o identiteti podjetja, zlasti e-naslova. Takih spletišč je bilo 30 odstotkov. Poleg tega so pogosto manjkala tudi jasna navodila o pritožbah, nazorne možnosti doplačila ter vnaprejšnja navedba celotne cene storitve.

Po podatkih komisije je leta 32 odstotkov vseh Evropejcev z dostopom do interneta kupilo letalske karte ali rezerviralo hotel prek spleta.