Sodelovanje se je začelo spomladi lani, izdelki pa so šli v slabem letu razvoja skozi evolucijo združevanja dveh močnih osebnosti v nekaj novega in samostojnega. Rezultat so moderni, visoko kvalitetni izdelki, ki dopolnjujejo tako ponudbo Ursanine kot Odeje. Kolekcijo so februarja z velikim uspehom že predstavili na največjem sejmu izdelkov za dom Ambiente 2014 v Frankfurtu. Izdelki Odeja by Ursanina so se izkazali za zelo trendne: uporaba filca, izrazite barve, različni izdelki in različne barve, ki se med seboj dopolnjujejo ter s tem omogočajo samosvoje kombiniranje.

Prikupni in domišljeni dodatki za dom

Pogrinjki so izdelani iz filca različnih barv. Njihova posebnost so všiti dodatki v grafičnih in organskih formah. Pogrinjke lahko obračate tako, da všiti dodatki delujejo kot tulipani, metuljčki ali moški brki ali pa se odločite za preproste kroge. Za pogrinjanje mize lahko uporabite pogrinjke različnih barv, saj je kolekcija oblikovana tako, da se barve skladajo, dopolnjujejo ter ustvarjajo živahno in vabljivo urejeno mizo. Koški za kruh so sestavljeni iz koša iz filca in vrečke iz blaga. Kruh položite v vrečko in jo zaprete z vrvico, da ostane dlje časa svež. Ob serviranju vrečko poveznete čez koš. V košku lahko shranjujete in servirate tudi pecivo ali prigrizke. Lahko pa ga uporabljate tudi za shranjevanje svojih drobnih dragocenosti.

Košarice za shranjevanje so izdelane v treh različnih dimenzijah in so namenjene shranjevanju najrazličnejših stvari. Večji koši imajo ročaj, ki olajša prenašanje. Uporabni so v predsobi, kopalnici, otroški sobi, pisarni, kavarni. Z njimi v dom prinesete barvitost, igrivost in mehkobo. Ženske torbice Odeja by Ursanina so narejene iz filca z dodatkom pikastega bombažnega blaga. Zapirajo se z magnetom. Vsaka je okrašena s tremi metuljčki, opremljena z notranjim žepkom, izrazito barvita in zelo moderna.

Zgodba o ustvarjalnem sodelovanju

V Odeji so lani začeli uresničevati odločitev, da kot eden največjih slovenskih tekstilnih proizvajalcev spodbujajo mlade slovenske ustvarjalce na področju tekstila. Lotili so se iskanja mladih oblikovalcev, ki bi bili lahko partnerji pri razvoju novih izdelkov. Izbira Urše Nine Cigler je bila zelo hitra in spontana. Jeseni lani je bila kolekcija pripravljena za proizvodnjo in testiranje. Urša Nina Cigler, ustanoviteljica blagovne znamke Ursanina: »Pri snovanju novih izdelkov sem želela, da bi bilo pri skupnem projektu zaznati značaj obeh blagovnih znamk, zato smo filcu, ki je moj osnovni material za ustvarjanje, dodali še bombažno blago in prešitje, ki zaznamuje izdelke Odeja. Razvoj izdelka pa se ne konča na proizvodnih linijah, temveč v trgovinah, kjer upamo na končni, uspešno opravljen preizkus - pri kupcih.«