Tiskovna predstavnica podjetja Tamara Deu Ošlak pravi, da so jih k temu spodbudili občani četrtnih skupnosti Bežigrad, Šiška in Vič, fakultete v Rožni dolini, živalski vrt in tudi individualni potniki, ki potujejo iz Šiške na Vič ali obrnjeno.

Natančnega poteka nove proge na Ljubljanskem potniškem prometu še nimajo, preučujejo pa možnost, da bi avtobusi startali v Stožicah, kjer je parkirišče parkiraj in pelji (P+R), nato bi peljali skozi industrijsko cono Šiška, nadaljevali po Večni poti, šli mimo fakultet in študentskega kampusa v Rožni dolini in se nato vključili v obstoječo mrežo avtobusnih prog, kjer bi bilo mogoče prestopiti na kakšen drug avtobus.

Na Ljubljanskem potniškem prometu so prepričani, da bi imela takšna proga veliko prednosti. Po eni strani bi industrijsko cono Šiška, kjer primanjkuje parkirnih mest, razbremenili, saj bi zaposleni svoja vozila lahko parkirali na parkirišču v Stožicah. Poleg tega bi imeli potniki iz Viča, Rožne doline, Zgornje Šiške, Podutika, Mosteca, Kosez in Šentvida dostop do središča mesta ter neposreden dostop do Viča, živalskega vrta, fakultet in širšega območja Rožnika, kjer se bodo lahko športno rekreirali.

Vozni red napovedane proge bo Ljubljanski potniški promet sporočil pred samo uvedbo linije. Opozorili so še, da bo natančna postavitev postajališč odvisna od možnosti umestitve slednjih glede na razpoložljivost zemljišč. Mestna občina trenutno preučuje in pripravlja ustrezno dokumentacijo za postajališča, Ljubljanski potniški promet pa občane vabi k dajanju svojih pobud, da bo proga čim bolj optimalna. vbr