So tudi vas mediji ali kritiki, kot se je to zgodilo Sigur Rós, kdaj označili za posebneže, kar zadeva vašo glasbo?

Ne. Vsaj ne, da bi vedeli. Po navadi nas označijo za melodramatične.

Melodrom je nastal leta 2000, z začetnim namenom ustvarjanja glasbene podlage za film oziroma gledališke predstave. Kaj vas je nato potisnilo k vstopu na slovensko glasbeno sceno?

Kmalu po tem, ko smo pripravili nekaj skladb za film, se je izkazalo, da ta film najverjetneje nikoli ne bo posnet - in tudi do danes ni bil. Mi pa smo se šele dobro ogreli in se zavedli, da hočemo - ne glede na nadaljnja sodelovanja v gledaliških predstavah, ki so se pojavljala na obzorju - vsaj vzporedno s tem samostojno delovati tudi kot bend. Ko smo imeli dovolj materiala, smo odigrali svoj prvi koncert v Gromki, in ta nas je spodbudil k novim. Na klubskih odrih smo bili lahko bolj neposredni, otipljivi in iskreni kot v zakulisju gledaliških predstav. In tako je počasi nastala prva in vse naslednje plošče. Vez z gledališčem in filmom se je medtem tanjšala, a do danes filmska glasba za nas ostaja pomemben vir inspiracije.

Sodelovali ste tudi s skupino Laibach, sami ste postali tudi stalna članica skupine. Kako je sodelovati s svetovnimi legendami? Ste imeli pred njimi kaj strahospoštovanja?

Spoštovanja gotovo, Laibach je bil eden redkih slovenskih bendov, ki je na nas glasbeno in konceptualno naredil vtis, še preden je Melodrom sploh nastal. Strah pa je hitro izginil; izkazali so se za manj strašne, kot so videti.

Po krajšem premoru ste se poleti vrnili na koncertne odre. Je za glasbenika oziroma skupino pomembno, da si vsake toliko časa vzame odmor in pridobi novo energijo?

Polletni koncertni premor za nas ni bil odmor; bil je posledica prevetritve v zasedbi; pridružila sta se nam bobnar Blaž Celarec in klaviaturist Sašo Vollmaier. S tem smo dobili novo energijo, preuredili obstoječi repertoar in se lotili novega materiala. Za začetek smo pripravili singl Med postajami, ki je slovenska predelava dueta By the Bedlam Wall z naše zadnje plošče, medtem ko na koncertih počasi uvajamo nove skladbe.

Zgoraj omenjeni novi singl si lahko poslušalci brezplačno prenesejo z vaše spletne strani. Kako ste prišli do te odločitve?

Prvič smo izdali kako skladbo samo v digitalni obliki; gre za predelavo komada, ki edini na zadnji plošči ni bil v slovenščini in s katerim na neki način dopolnjujemo oziroma zaključujemo album Vse kar si pustila da leži na tleh. Posnet je bil zelo neobremenjeno, zastonj, in tako bi ga radi tudi delili. Download je mogoč na našem Bandcamp profilu.

Pri igranju v živo ste se prvič povsem odrekli elektronskim podlagam. Kako to?

Odločitev, da se znebimo tako imenovane matrice, je bila za nas kar radikalna, saj nas je do sedaj spremljala od prvega koncerta dalje in smo se nanjo oziroma na možnosti, ki jih je ponujala, zelo navadili. Na tak način smo lahko kombinirali elektronske elemente z živim bobnom in vključevali široke violinske in druge linije, za katere sta bili dve roki na klaviaturah vedno premalo, kasneje, ko smo uvedli dvoje klaviatur, pa nam je zmanjkalo rok za bas. Šele z novo zasedbo, ki šteje enega člana več, se je podlaga izkazala za nepotrebno oziroma smo jo zavoljo izziva načrtno izrinili z odra.

Sodelovali ste tudi pri Projektu R.E.M.: Čista energija glasbe. Kakšen projekt je to in ali ste tudi sicer naravnani "okoljevarstveno"?

Gre za drugi tovrstni projekt ameriške ambasade, h kateremu so (ponovno) pritegnili zanimivo paleto slovenskih glasbenih ustvarjalcev, tokrat z namenom, da vsak po svoje priredimo izbrani komad skupine R.E.M., medtem ko se je ambasada odločila vse skupaj povezati z okoljevarstveno tematiko in tako spodbuditi nekaj pozitivnega. K sodelovanju nas je povabil Chris Eckman, in čeprav nikoli nismo bili ravno feni R.E.M., smo vanj privolili, ker smo v njem videli izziv - konec koncev še nikoli nismo izdali kake priredbe - in ker smo vedeli, kateri komad bi radi priredili. Da gre za okoljevarstveno naravnan projekt, smo v bistvu izvedeli šele naknadno. Ozaveščeni smo in osveščanje pozdravljamo, a tovrstna vprašanja neposredno nimajo zveze z našim delom.