Prva dirka v Katarju je postregla z lepim presenečenjem, ko je moral Stoner v zadnjih krogih zaradi odrevenele desne roke zmago in drugo mesto prepustiti Jorgeju Lorenzu in moštvenemu tovarišu Daniju Pedrosu. A bolj kot boj za zmago je v oči bodlo drugo dejstvo: letošnji Ducatijev motocikel je, kot vse kaže, še večja brca v temo kot lanski stroj, s katerim se je ukvarjal Valentino Rossi. Nekdanja ikona motociklističnih dirk se vedno bolj utaplja v povprečju in po dirki je le nemočno dejal, da s takim motociklom niti približno ne more dirkati. Največja letošnja težava pri Ducatiju je voznost, saj motocikel kronično podkrmari v ovinku, poleg tega pa pogonski agregat preveč agresivno razvija moč. Na ravninah je sicer njihov motocikel med najhitrejšimi, a ovinki so še vedno prava nočna mora za dirkače. "Nikakor nam ne uspe razvozlati vzroka za tako obnašanje motocikla v ovinku. Največja težava nastane, ko Valentino doda plin na izstopu iz ovinka," je povedal vodja ekipe Vittoriano Guareschi, "potrebovali bi nežnejši agregat. Ko motociklist pritisne plin do konca, agresivni agregat dobesedno porine sprednji del motocikla iz ovinka." Rossijev inženir Jeremy Burgess pa je dodal, da je okvir motocikla še najmanjša težava, da pa računa na Rossijeve izkušnje, saj se večkratni svetovni prvak s takimi težavami ne ukvarja prvič.

Vprašanje je le, ali bo Rossi vztrajal toliko časa, da bi rešil te težave, kajti Italijan je še kako sposoben zmagovati, če bi le sedel na pravem motociklu. Zato se vedno pogosteje porajajo vprašanja, koliko časa bi znal še vztrajati pri Ducatiju, mnogi namreč ugibajo, da bi lahko ekipo zapustil še pred koncem letošnje sezone in se preselil nazaj k Yamahi.

Japonci so namreč po odhodu Fiata kot glavnega sponzorja še vedno brez glavnega pokrovitelja, eden najbolj možnih potencialnih partnerjev naj bi bila Coca Cola.

Medtem pa se pri Hondi ukvarjajo z drugimi težavami. Stonerjeva roka in vibracije motocikla sta še najpogostejši temi. Posebno glede vibracije na motociklu RC213V naj bi bili kritični, čeprav odgovorni pri razvoju za zdaj ne načrtujejo konstrukcije novega okvirja, ampak bodo poskušali zadeve rešiti na obstoječem motociklu. "Od prvih krogov dalje s 1000-kubičnim motociklom sem opazil te težave, ki nam jih tudi v Jerezu ne bo uspelo odpraviti. Trenutno nimamo na voljo še nobene učinkovite rešitve," je prepričan Casey Stoner. Ki pa je srenjo motociklističnih dirk razburil s še eno precej ostro izjavo: "Težko je za dirkača in ekipo z motociklom CRT tekmovati na isti stezi s čistokrvnimi prototipi. A napaka je bila storjena že veliko prej. Nenehna spreminjanja pravil, ki pa so se pokazalo kot neučinkovita in napačna, ne pripomorejo veliko k boljšim dirkam. Vse to se mi ne zdi več smiselno."