"Po eni strani smo zadovoljni, da so večino naših pripomb upoštevali, po drugi strani pa še vedno menimo, da predvidena širina vozišča pet metrov ne ustreza povsem stanju prometa, zlasti ker skozi naselje poleg osebnih vozil in delovnih strojev vozijo tudi tovornjaki in avtobusi. Ti se bodo na tako ozki cesti težko srečevali, obenem pa bodo spravljali v nevarnost na primer kolesarje," razmišlja Aleš Germovšek iz boštanjske civilne pobude. Predsednik krajevne skupnosti Jože Udovč je nasprotno prepričan, da bo prenovljena cesta bistveno izboljšala prometno varnost v Boštanju, kjer so poleg šolarjev ogroženi zlasti pešci, ki se, ker še ni pločnikov, vsak dan kar po vozišču odpravljajo do novega nakupovalnega središča pod naseljem. Do konca avgusta, ko naj bi bila obnova ceste končana, bo zgrajen tudi pločnik in postavljena javna razsvetljava. Vrednost del ocenjujejo na 580.000 (zvečine državnih) evrov.

Poleg preozke ceste skozi središče gornjega dela Boštanja krajane dolga leta tare tudi vprašanje gradnje obvoznice za tranzitni promet na državni cesti Celje-Krško, ki so jo v novejšem času začeli načrtovati leta 1990. Zaradi neodločenosti lokalne skupnosti se je gradnja najprej odmaknila za dobro desetletje, ko naj bi jo dokončali v paketu z gradnjo hidroelektrarne Boštanj. Toda elektrarno so dokončali leta 2006, obvoznice pa še vedno ni. "Načrt je tedaj padel, ker je nesprejemljiva za prostor, vendar obveza za njeno gradnjo ostaja, ker je nedvomno nujno potrebna. Lahko rečem, da so se zadeve le začele premikati. Trenutno potekajo prostorska preverjanja in izdelava idejne zasnove, tako da pričakujemo, da bomo kmalu izvedeli tudi kaj več o časovnih rokih," nam je povedal sevniški župan Srečko Ocvirk