Kot trdijo tekmeci, Mercedes uporablja sistem DRS - ta vsaki ekipi omogoča, da pod določenimi pogoji spremeni naklon krilc in s tem omogoči manjši upor dirkalnika, s tem pa lažje prehitevanje - še za dodatno uravnoteženje vozila, saj so pri svojem dirkalniku razvili poseben sistem zračnikov, ki je od zadnjega krilca speljan proti sprednjemu delu vozila.

Tekmeci so na Fio proteste zaradi domnevno nelegalnega sistema naslovili že na prvih dveh dirkah sezone, a jih je krovna avtomobilistična organizacija, prav tako kot danes, zavrnila.

"Vedno gre za enake igrice. Ko ima nekdo dobro zamisel, se vselej najdejo takšni, ki bi jo radi preprečili," pa o tej temi meni nekdanji sedemkratni svetovni prvak Michael Schumacher, ki po dveh neuspešnih sezonah z Mercedesom letos upa na boljši izkupiček, a mu vsaj na prvih dveh dirkah še ni šlo po načrtih, saj je vknjižil le eno točko za 10. mesto v Maleziji, na prvi dirki v Avstraliji pa je zaradi težav z menjalnikom odstopil že po desetih krogih.