Poudaril je, da investicije v tovarnah v Torinu in Neaplju potekajo skladno z načrti, v ostalih treh pa že danes proizvodnja poteka brez posebnosti, zato nima kaj dodati, je dejal Marchionne. Spregovoril je tudi o morebitnem sodelovanju z ostalimi evropskimi avtomobilskimi proizvajalci. Kot je dejal, so povezave mogoče z vsemi, z izjemo Volkswagna, Daimlerja in BMW, ker Fiat z njimi ni kompatibilen. Trenutno se, tako Marchionne, sicer pogovarjajo s Suzukijem.

Fiat je ocenil kot finančno stabilen in trden, zato ne vidi potreb po kakršnikoli državni finančni pomoči ali subvencijah. "Vse kar si želim, je delati učinkovito," je dejal Marchionne in pohvalil dosedanje delo tehnične vlade Maria Montija.

Znova je ponovil, da o morebitni preselitvi sedeža Fiata v ZDA, zaradi česar je v italijanski javnosti in politiki napeto že precej časa, niso sprejeli še nikakršne odločitve. Bodo pa v ZDA začeli proizvajati vozila znamke Alfa Romeo, ki jih že prodajajo na Kitajskem. Glede gospodarske krize v Evropi je Marchionne dejal, da ta ne bo ogrozila združevanja s Chryslerjem.

V sindikatu Fiom, ki edini ni pristopil k novi kolektivni pogodbi v Fiatu, so prepričani, da skuša Marchionne ustrahovati zaposlene. Najprej govori o ogroženosti dveh italijanskih tovarn, nato pa samega sebe zanika, so po poročanju Anse komentirali v Fiom.