Radijski oglas giganta hitre prehrane McDonalds se je predvajal le nekaj dni v ameriškem mestu Kansas City, ko je bil naposled ukinjen. Kampanija proti oglasu se je sprva začela na spletnih omrežjih, opravičilo pa je bilo prav tako sporočeno prek spleta. "Oglas je neustrezno omenil pasmo pitbull. Za to se opravičujemo. Izsledili smo lokalni oglas in ga preklicali,“ so zapisali.

8.200 posameznikov je namreč na spletu izrazilo protest, da zgolj opravičilo ni dovolj, saj so pitbulli že tako deležni pretirane negativne kampanije. Zavzeli so se za finančno pomoč organizacijam, ki omenjene pse rešujejo iz temnega sveta pasjih bojev.

Rachele Lizarrga, članica tovrstne organizacije za pomoč pitbullom pa je povedala: "Ne potrebujemo denarja. Vse, kar si želimo, je pozitivna promocija pasme, ki je neupravičeno deležna toliko kritik. Pozabljamo, da za vsakim agresivnim psom stoji njegov lastnik.“