Kot smo poročali že v torek, je globalna veriga restavracij po propadu #MeetTheFarmers (spoznajte kmete, op. p.) objavila dva tvita z bolj splošnim hash-tagom #McDStories (McZgodbe, op. p.). Po tvitu zaposlenega v marketingu, "Ko narediš nekaj dobrega, ljudje to lahko okusijo – McD proizvajalec krompirja #McDStories.", se je po mikroblogerski platformi razširil val upora in hash-tag je oživel. Uporabniki so McDStories izkoristili za deljenje slabih izkušenj v verigi restavracij s hitro prehrano.

A McDonald's tudi tukaj ni končal svoje misije po twitterju, saj je objavil še en tvit tokrat s hash-tagom littlethings. "Nikakršne vrste na banki, visoko vračilo davkov in tistih nekaj dodatnih krompirčkov na dnu vreče. Katere pa so tiste #LittleThings (malenkosti/majhne reči, op.p.), ki vam polepšajo dan?“ so zapisali na @McDonalds.

Uporabniki so se do sedaj obnašali dostojno. Uporabnik @xmandingox je zapisal, da njega razveseli, če v žepu hlač nepričakovano najde denar, nekdo drug je dodal, da ga razveseli jutranja skodelica kave. Ko se je kampanja razživela, so nekateri uporabniki McDonald's po fiasku z McZgodbami pohvalili za pogum z nadaljevanjem kampanje. "Vztrajnost v času težav,“ je napisal @lskrocks.

Razvnela pa se je debata, ali lahko McDonald's sploh uporablja to ključno besedo (#littlethings), saj so jo pred dvema tednoma uporabili pri hotelski verigi Hilton.