Po povratku v boks so mehaniki ugotovili, da je poleg predrte pnevmatike škodo utrpela tudi zadnja desna obesa, zato je moral Nemec izstopiti iz dirkalnika in že po enem krogu zaključiti z dirko.

Vettel in moštvo Red Bulla s podatki, ki so jih zbrali s telemetrijo, ter po pregledu dirkalnika in posnetka prvega kroga dirke ne znajo pojasniti, zakaj je desna zadnja guma počila že petnajst sekund po štartu.

“Na izhodu iz prvega zavoja je še vse izgledalo v redu, ko pa sem poskušal zapeljati v drugi ovinek, je dirkalnik izgubil oprijem in se zavrtel, sam pa nisem mogel storiti ničesar, da bi to preprečil. Ko sem prišel v boks, smo ugotovili, da je poškodovana tudi obesa, zato nisem mogel nadaljevati z dirko. Res ne vem, kaj se je zgodilo. Na izhodu iz prvega zavoja sem izgubil pritisk v zadnji gumi in sanja se mi ne, zakaj. Ničesar nisem storil drugače kot ponavadi, edino, če sem morda pripeljal pregrobo na robnik,“ je po dirki povedal nesrečni Vettel, ki je z odstopom zapravil možnost, da ujame Schumacherjev rekord po številu zmag v eni sezoni.

Tudi iz moštva Red Bull in iz edinega opremljevalca gum Pirellija so sporočili, da ne vedo, zakaj je prišlo do izpraznjene gume na Vettovem bolidu, z dodatnimi preiskavami pa bodo poskusili vendarle priti do odgovora.

“Bili smo na mestu dogodka s Vettlom in poskušali najti, kaj bi lahko objasnilo izpuščeno gumo. Iskreno povedano, našli nismo ničesar. Skupaj z Red Bullom preiskujemo dogodek, da bi ugotovili, kaj se je zares zgodilo. Ta set gum, ki jih je imel na bolidu Vettel, je uporabil že v kvalifikacijah, zato nam je še bolj čudno, kako je lahko prišlo do tega. Analizirali bomo vse podatke in jih poslali tudi v naš laboratorij v Milano, da bi le lahko ugotovili pravi razlog,“ pa je povedal šef Pirellijevega oddelka za avto-moto šport Paul Hembery.