Franco Uncini, predstavnik komisije za varnost pri FIM, je v radijskem intervjuju zatrdil, da v tem primeru Simoncelliju ni bilo pomoči in da je bilo za varnost dirkačev v Maleziji dobro poskrbljeno.

“Mislim, da smo v zadnjih letih storili precej za večjo varnost motoristov in s tem smo zelo zadovoljni. Žal pa nimamo te moči, da bi lahko spremenili usodo. Ko pride do nesrečnih okoliščin, kot so bile te v Sepangu, ne moremo storiti ničesar in lahko le nemočno sprejmemo posledice. V Maleziji je bilo na področju varnosti storjeno ogromno in steza je bila povsem v skladu z varnostnimi zahtevami. Kar se je potem zgodilo v drugem krogu, je bila nesreča kot vse ostale, a problem je nastal, ker so bili motorji tokrat tako zelo blizu skupaj, da sta dva motorista povozila padlega Simoncellija in ga zadela v vrat in glavo, kar je povzročilo smrt in naredilo to nesrečo tako dramatično,“ je povedal Uncini.

Uncini, ki je bil dolga leta tudi sam dirkač in je bil leta 1983 po hudi nesreči tudi v komi, je imel sicer o Simoncelliju zelo dobro mnenje. “Poleg tega, da je bil odličen dirkač, je bil tudi izjemna osebnost. Bil je zabaven, prijazen in tudi zelo inteligenten. Kot član komisije za varnost je tudi sam veliko prispeval k večji varnosti dirkačev. Bil je zelo konstruktiven in profesionalen, saj si je močno prizadeval za večjo varnost, zato je bil tudi vedno prisoten na naših sestankih, nazadnje v petek pred dirko v Maleziji.“