Klicala je iz dneva v dan, iz meseca v mesec, a o nagradah ne duha ne sluha. Nato pa je ugotovila, da številka ne obstaja več. Ko je iskala kontaktne informacije o podjetju, je naletela na ogorčene potrošnike, ki so na forumih izražali svojo jezo in razočaranje glede Kinderjeve nagradne igre. Povedala je še, da so se oškodovanci obrnili že na kar nekaj ustanov, vendar vse zaman. S Kinderjevo nagradno igro so seznanili tudi urad za varstvo potrošnikov, a ta tega ni predal na pristojni inšpektorat.

Kot piše Žurnal, so na Uradu RS za varstvo potrošnikov od potrošnikov obveščeni o nagradni igri, vendar o tem, ali gre za kršitev določb zakonov, ki urejajo izvajanje nagradnih iger, ne morejo presojati. Na tržni inšpektorat, ki je pristojen, pa zoper organizatorja nagradne igre Kinder niso prejeli nobene prijave, zato primera ne morejo komentirati. Na Uradu RS za varstvo potrošnikov so za brezplačnik še opozorili, da ko organizator ne upošteva pravil nagradne igre ali nagrade sploh ne podeli, lahko udeleženci, ki so upravičeni do nagrade, zahtevajo izpolnitev nagrade le po sodni poti.