Po zlati nemški dobi dirkanja v formuli ena, ko je kraljeval Michael Schumacher, so se mnogi spraševali, ali bodo Nemci uspeli najti njegovega naslednika. Dolgo časa je kazalo, da ne, a potem se je na dirkaškem nebu nenadoma zasvetila zvezda, o kateri mnogi niso menili, da se lahko tako hitro uči. Kako bi si sicer razlagali Vettlov meteorski vzpon na dirkaški Olimp? Avgusta leta 2007 je odpeljal svojo prvo dirko v formuli ena, na VN Italije leto kasneje se je zgodil čudež iz Monze, ko je z manj konkurenčnim dirkalnikom Tora Rossa zmagal, na minuli dirki za VN Japonske pa je slavil svoj drugi naslov svetovnega prvaka.

Mnogi mu sicer odrekajo, da bi bil v tem trenutku najboljši dirkač, in ocenjujejo, da je verjetno v tem trenutku najbolj popoln mojster vrtenja volana verjetno Fernando Alonso, a dejstvo je, da zna Sebastian Vettel iz Red Bullovega štirikolesnika iztisniti največ. Tudi takrat, ko jim ne gre najbolje. A to se je tudi v letošnji sezoni zgodilo še manjkrat kot na primer lani in čeprav je v tem trenutku za 80 odstotkov uspeha kriv dirkalnik, za preostalih 20 pa dirkač, to ne more zmanjšati pomena Vettlovega uspeha.

A preskakovanje dirkaških razredov je Vettel odlično opravil. Po osvajanju naslova prvaka v formuli BMW leta 2004, ko je zmagal na 18 od 20 dirk, se je njegov niz malce ustavil. Sedanji vodja ekipe Lotus Renault Eric Boullier, ki je bil takrat šef ekipe prvenstva GP2 DAMS, je hotel mladega Nemca pripeljati v GP2. "Pri Red Bullu, ki je že takrat skrbel za njegov razvoj, mu tega niso dovolili. Zakaj, vprašajte Helmuta Marka," je dejal danes Bouiller. Red Bull je bil namreč potreben pogoj, s katerim je Vettel zorel in še zori vsak dan.

Njihova finančna in vsakršna pomoč je iz mladca z zobnim aparatom naredila dvakratnega svetovnega prvaka formule ena, tej zgodbi pa vsaj za zdaj še ni videti konca. "Še nedolgo tega so me pri nakupu vstopnice za kino ali pri naročanju piva v lokalu prosili za osebno izkaznico, ker mi nihče ni verjel, koliko sem star. Upam, da se bo to zdaj počasi spremenilo," je povedal Sebastian Vettel, ki je v Nemčiji že postal prava zvezda. O njegovi mladosti govori tudi cel kup rekordov, ki so seveda povezani z njegovo starostjo: leta 2007 je bil najmlajši dirkač, nekaj dni pred 20. rojstnim dnevom, ki je na svoji prvi dirki osvojil točke. Z 21 leti je v Monzi leta 2008 v 25 urah postal najmlajši dirkač, ki je dirko začel z najboljšega startnega mesta, in nato najmlajši dirkač, ki je stopil na najvišjo stopničko. S 23 leti je leta 2010 postal najmlajši svetovni prvak, zdaj pa, deset mesecev kasneje, še najmlajši dvakratni šampion.

Novi prvak, visok 1,74 metra in težak 64 kilogramov, je še vedno velik privrženec Michaela Schumacherja, a na stezi seveda ne pozna usmiljenja. A tudi Schumacher je ponosen, da je Nemčija končno našla dirkača, ki ga bo dostojno zamenjal v statistikah formule ena. Poleg tega pa je Vettel velik ljubitelj legendarnih Beatlesov in zna tako rekoč vse njihove pesmi na pamet. Mladi Nemec je tudi precej vraževeren, saj po vsaki zmagi obdrži spodnjice iz negorljivega materiala in jih nato (seveda oprane) ponovno uporabi na naslednji dirki. V dirkaškem čevlju ima zataknjen medaljon, ki mu prinaša srečo. Očitno medaljon deluje, kot deluje tudi vraževerje, da z ženskim imenom poimenuje vsak dirkalnik, imena pa niso nujno najbolj resna. Lanski dirkalnik se je imenoval Randy Mandy, letošnji pa Kinky Kylie, pred tem pa so bili Lucious Liz, Kate's dirty sister in tako dalje.

"Ženska imena so lepša in se nekako bolje skladajo s filozofijo formule ena. Običajno imajo dirkalniki kar zanimiv zadnji del, tako kot dekleta," je dejal Sebastian Vettel. Že od šolskih let je v zvezi z dekletom Hanno Claire, pol Nemko, pol Angležinjo, ki študira arhitekturo in se tako rekoč nikoli ne pojavlja na dirkah. Očitno zna Vettel še vedno zelo dobro ločiti zasebno in dirkaško življenje. Ločeno življenje, Vettel namreč že nekaj let živi v Švici, ju ne moti, saj se Nemec več kot rad vedno znova pojavi doma, kjer mu mama pripravi njegovo najljubšo jed: krompir z zelenjavo.

In še dve značilnosti ima Sebastian Vettel: z vsako čelado dirka le toliko časa, dokler z njo ne zmaga. Po zmagi jo upokoji in si na glavo nadene novo z novim dizajnom. Vsako zmago praznuje z iztegnjenim kazalcem, če je zelo vesel, s kazalcema na obeh rokah. Ali ste vedeli, da si je leta 2007, ko je dirkal v prvenstvu Renault World Series, pri enem od trčenj zlomil kazalec na desni roki? Očitno mu tudi ta prinaša srečo.