Razgovori z veliko smeha in prijetnega dialoga

Kotluškova je v okviru projekta vzpostavila spletno stran, na kateri predstavlja projekt in sebe, o rezultatih gverilskega iskanja zaposlitve pa sproti piše tudi blog zapise. In prvi rezultati so precej obetavni. V prvih 10 dneh je bila na treh razgovorih, na dva bo šla v prihodnjih dneh, prejela pa je tudi nekaj informacij o delovnih mestih, ki so oziroma bodo na voljo, vendar zanje še ni razpisa. "To je bistveno več kot v šestih mesecih intenzivnega iskanja službe," ugotavlja komunikologinja, ki bi najraje delala v marketingu, odnosih z javnostmi ali "event menedžmentu", ponudbe pa prejema predvsem za delo v marketingu in prodaji. "Še vedno se prijavljam tudi na razpisana delovna mesta, ki me zanimajo, le da je moja prijava zdaj bolj kreativna in vsebuje opis projekta," dodaja Kotluškova.

In kako je bilo na razgovorih, ki jih je opravila v zadnjih dneh? "Težko rečem, da so bili to razgovori v pravem pomenu besede. Delodajalci, ki so me na razgovor povabili, so me namreč malce bolj spoznali v okviru projekta, zato sta bila klima in vzdušje resnično prijetna in precej drugačna, kot smo vajeni iz klasičnih razgovorov," opisuje in dodaja, da je bilo v uri ali celo več dolgih razgovorih veliko smeha, prijetnega dialoga in, kar se ji zdi najbolj pomembno, nobenih živčnih vojn. "Skozi prijeten klepet sem predstavila svoje kompetence, znanja, veščine ter osebnostne karakteristike. Navdušena sem," zadovoljno pove Kotluškova, ki bo projekt zaprla, ko bo našla službo, ob kateri bo začutila, da je to tisto pravo. To je zanjo služba, v katero bo šla zadovoljna, nasmejana in kjer jo bo pričakala prijetna delovna klima.

6 mesecev, 50 prošenj, 2 razgovora

"Iščem kolektiv, kjer so dobrodošli kreativne ideje in pristopi, medsebojni odnosi korektni in uspešno delo opaženo," svoje sanjsko delovno okolje opisuje zgovorna komunikologinja, katere največja strast je marketing, ki jo je tudi pripeljal do ideje za projekt Razpis: Zaposlim delodajalca m/ž. "Ko sem se nekega soparnega dne zagledala v svoj CV in ugotovila, kako marketinško dolgočasen je, sem vedela, da je čas za spremembo, gverilsko spremembo, in začela uporabljati znanje in izkušnje. Nekateri mi očitajo, da je moje razmišljanje utopično, ker iščem sanjsko službo z že omenjenimi lastnostmi. Pravijo, da je dandanes težko dobiti službo in da sem lahko srečna, če kakšno v teh časih sploh dobim. Vendar resnično verjamem, da je nekje služba, ki sem ji pisana na kožo in obratno. Le najti jo moram oziroma najti ME mora! Tukaj sem, opazite me," je o uspehu prepričana Kotluškova.

"Ko sem v zadnjih šestih mesecih iskala službo na klasičen, konvencionalen način, sem poslala vsaj 50 prijav in dobila dve vabili na razgovor. Po temeljitem razmisleku in kritični oceni svojega CV sem se odločila, da se zadeve lotim na drugačen, meni zelo ljub način, z osebnim marketingom," muke iskanja zaposlitve, s katerimi se prav gotovo sooča še marsikateri brezposeln, in potrebo po spremembi načina iskanja zaposlitve opisuje Kotluškova, ki je znanje, o katerem je sicer pisala v življenjepisu, zdaj uporabila v praksi. Tako lahko delodajalci takoj, ko obiščejo njeno spletno stran, vidijo, ali je iz pravega marketinškega testa. "Če lahko tržim samo sebe, pomislite, kaj lahko naredim za vaše podjetje, vaše produkte ali storitve," jih izziva.