Na veliki nagradi Malezije so se pnevmatike izjemno hitro obrabljale, posledično so morali dirkači v povprečju v bokse zapeljati kar trikrat. Ena izmed negativnih lastnosti Pirellijevih pnevmatik so koščki gume, ki odpadajo s pnevmatik in ostajajo na progi, kar dirkačem povzroča številne nevšečnosti.

Največji problem nastopi, ko dirkači vozijo izven dirkaške linije, saj je tam proga izjemno nečista. Prav tako pa nevarnost predstavlja tudi vožnja za dirkačem, saj voznika v tem primru delci odpadle gume dobesedno bombardirajo.

"Ko sem vozil za sotekmovalčevim dirkalnikom, sem se počutil, kot da vozim skozi meteorski dež. Delci  pnevmatike so leteli vse povprek. Zadeli so me v prsni koš ter vizir, nekateri delci pa so bili zares veliki,“ je svojo izkušnjo na nedeljski dirki opisal Vitantonio Liuzzi.

"Teh delcev je preveč. Proti koncu dirke je nemogoče prehitevati. Delci so me zadeli ravno, ko sem šel skozi hitri ovinek. In kot veste sami, guma ni ravno najnežnejši material. Če te zadene na pravo mesto, je to lahko zelo boleče,“ pa je svojo izkušnjo po dirki opisal Paul di Resta.

Kritik pa se niso najbolje razveselili pri italijanskem dobavitelju. "Nihče izmed prve trojice se ni pritoževal, a s to težavo se bomo vseeno soočili. Na dirki je bilo zelo veliko prehitevanj in delci pnevmatik morajo nekje končati, kar predstavlja velik problem,“ je dejal športni direktor pri Pirelliju Paul Hembrey.