Avtomobilski saloni so pač namenjeni razkazovanju najnovejših štirikolesnikov, ki so že nared za serijsko proizvodnjo, in tudi takšnih, ki bi zlahka dobili vlogo v kakšnem futurističnem filmu, na ceste pa najverjetneje ne bodo zapeljali nikoli. Pa ne zato, ker zanje ne bi bilo dovolj kupcev.

Za letošnjo izvedbo avtomobilskega razkošja, uradno poimenovano Salon International de l'Auto, je na ogled svoje lepotce in druge proizvode postavilo kar 700 znamk, novosti pa so bile krojene po željah čisto vseh zemljanov - tistim z bolj plitkimi žepi so na primer namenili indijsko malčico tato indico visto in prav tako majhno kio picanto, prijaznim do okolja Oplovo ampero z dosegom na elektriko do 80 kilometrov in možnostjo polnjenja prek domače vtičnice, spet drugim z bolj globokimi žepi pa lepotca astona martina viragea (497 konjev moči) in lamborghinija aventadorja LP 700-4 (700 KM), kjer se ob vprašanju o ceni samo nasmihajo in dodajajo, da jih bodo izdelali manj, kot bo zanje petičnih kupcev. Ob pogledu na (zelo) obsežno Forbesovo lestvico najbogatejših zemljanov jim več kot samo verjamemo.

Skupno število evropskih in svetovnih novosti bo sicer doseglo številko 170 - prodajno pot bodo tako kmalu začeli tudi volkswagen golf cabrio, mercedes SLK, lancia ypsilon, BMW 6 coupe, fiat freemont - zato ne čudi, da pričakujejo vsaj 700.000 obiskovalcev, med katerimi bo gotovo tudi nekaj slovenskih ljubiteljev avtomobilov. Zanje napotek: do Ženeve boste najhitreje prišli z letalom, povratna vozovnica iz Ljubljane stane približno 400 evrov, vstopnica pa stane 12,5 evra (16 švicarskih frankov). Slovenci bomo na salonu imeli tudi svojega štirikolesnega predstavnika, in sicer roadsterja renaulta winda v športni liniji Gordini, ki ga bodo izdelovali v Novem mestu.

Več o salonu v sliki in besedi v petkovi prilogi Svet vozil.