Ferrari je letošnjo sezono zaradi moštvenih ukazov na VN Nemčije prejel kazen v višini 100 tisoč dolarjev, potem ko je bilo Massi ukazano, da mora predse spustiti Alonsa in mu tako prepustiti zmago.

Vendar pa Todt priznava, da Italijani letos niso bili edino moštvo, ki se je posluževalo takšne taktike. „Moštveni ukazi so prepovedani že od leta 2002, a sam sem se letos nemalokrat vprašal, koliko moštev je od prepovedi že izdalo ukaze na mnogo bolj subtilen način,“ je za italijanske medije dejal Francoz in dodal: „Edina razlika med ostalimi moštvi in Ferrarijem je le v tem, da je bil slednji pri dajanju ukazov veliko bolj neposreden. Lahko trdim, da so bili njihovi ukazi provokacija na prepoved.“

Todt je tudi mnenja, da je treba moštva podrobno nadzorovati, še preden do kršitev sploh pride, saj bodo le tako lahko preprečili morebitne kršitve. „Da do kršitev ne bo prihajalo bodo potrebni predpisi. Formula ena je moštveni šport in vsaka ekipa bo posebej odgovarjala za svoja dejanja. Laži ali prikrita sporočila, kot so „varčuj z gorivom“, enostavno ne bomo tolerirali,“ je povedal Todt, ki hkrati priznava, da je bil včasih, ko je bil še na čelu Ferrarija, tudi sam del tega problema. Ekipnih ukazov naj bi se tako v času, ko sta za Ferrari dirkala Michael Schumacher in Rubens Barrichello, posluževal zelo pogosto.

V spominu mnogih zvestih gledalcev najhitrejšega športa na svetu je ostala predvsem dirka za VN Avstralije, ko je Brazilec predse spustil Nemca in tako sprožil val ogorčenja v svetu Formule ena. „še danes obžalujem, da sem izdal ta ukaz, saj bi Schumacher tudi brez te zmage osvojil naslov prvaka. Vendar pa bi bilo obžalovanje še večje, če bi izgubili prvenstvo za nekaj točk,“ meni Todt, ki je za dogodek okrivil Barrichella.

„Po pravici povedano mi ne bi bilo treba ničesar povedati, saj smo se že pred dirko zmenili, da ga bo po postankih, v primeru, da je pred Schumacherjem, spustil predse. Z načrtom se je strinjal, poleg tega je bil tudi zelo dobro plačan za to, da brez pomislekov uboga določene odločitve, ki jih je sprejelo moštvo. Med dirko sem mu vsaj petdesetkat ukazal naj prepusti prvo mesto Michaelu, a je to napravil šele v zadnjem zavoju,“ je sporni dogodek obrazložil Todt.