Dogodek mediaPro je specializiran za strokovnjake iz področja marketinga, vodjam blagovnih znamk, agencijam in medijem. Seminar in razstavni prostor sta razdeljena v štiri sekcije: digitalni profesionalni mediji, družbeni profesionalni mediji, tiskani profesionalni mediji in založniški profesionalni mediji. Podjetje Uniki bo nastopilo v sklopu digitalnega marketinga, in sicer bodo predavanje izvedli v družbi najbolj inovativni na svojih področjih, med katerimi bodo tudi glavni investitor in član uprave Twitterja Peter Fenton, direktorica marketinga pri Universal Pictures Karen Charalambous in podpredsednik digitalnega oddelka L'Oréala George-Edouardo Dias.

Uniki bo predstavil zadnje trende na področju gibalne interaktivnosti, marketinga z obogateno resničnostjo na primeru predstavitve uspešnega poslovnega primera v živo. Interaktivno bodo skupaj s partnerji Bisnode predstavili rezultate uspešnega primera uporabe Uniki sistemov. Priložnost pa bodo izkoristili tudi za predstavitev novih produktov gibalnih benerjev in obogatenega tiska.