Njegova programska oprema namreč skrbi za nadzor transakcij bankomatov in POS-terminalov, s Citadelino tehnologijo je bilo izdelanih skoraj milijon osebnih izkaznic in pol milijona potnih listov državljanov Republike Slovenije, je pa tudi med glavnimi ponudniki rešitev na področju e-založništva, spletnih portalov in multimedijskih rešitev.

"Pred tem sem sicer že lahko dodobra spoznal vse notranje procese in načine dela v založništvu - moji prejšnji delodajalci so bili namreč večinoma založniki. Vendar pa sem potreboval večje izzive in odločil sem se za tvegano pot podjetništva," pojasni razlog za svoj 'odskok' Rok M. Pulević .

Lovci na izzive

"Mene pa so že od nekdaj zanimali zapleteni tehnični problemi in njihovo reševanje. Težji kot so bili, bolj kot so se jih drugi ogibali, bolj so bili zanimivi," pristavi Rokov brat, Goran M. Pulević, ki se je podjetju sicer pridružil po nekaj letih, a je Citadeli s svojim dragocenim znanjem pomagal že od začetka, da je postala to, kar je danes. Ob tem še poudari, da sama finančna komponenta zanj ni nikoli igrala vidne vloge: "Zadovoljstvo pokazati, da vedno obstaja elegantna rešitev za vsak, še tako zapleten problem naročnika, je nenadomestljivo. Od službe sem zahteval samo, da zagotavlja pritok novih izzivov."

Predvsem pa si je želel delati nekaj bolj zanimivega, kot je zgolj suhoparno pisanje kod. In ker sta z Rokom ugotovila, da sta s skupnimi močmi zmožna preboja v sam tehnološki vrh, sta se odločila, da bosta tvegala.

Orodje eDition prepričalo največje

"Ko sem ustanovil podjetje, je bil najpomembnejši cilj svoji družini in sebi priskrbeti finančno varnost," pravi Rok. "Začeli smo precej skromno: najel sem pisarno, prinesel domači računalnik in začel iskati delo. S sodelavko Andrejo sva se takrat ukvarjala z grafiko, oblikovanjem ter pripravo za tisk," še opiše prve Citadeline korake. Ta je nato počasi in postopno, s kombiniranim znanjem vseh sodelujočih gradila zaupanje naročnikov ter pridobivala čedalje večje in zahtevnejše projekte. "Sčasoma smo začeli razvijati gotove produkte, tako za področja, ki smo jih že poznali, kot tudi za nova, na katerih znanja še ni bilo na pretek," povzame Rok razvoj njihovih storitev.

Cilj Citadele so rešitve za zahtevne uporabnike, ki so zelo preproste za uporabo in odprte za nadaljnji razvoj. To so interaktivni spletni portali, spletna mesta, spletne trgovine, blogi, orodja za multimedijske predstavitve, sistem za nadzor transakcij na bankomatih in POS-terminalih, orodja za založnike periodike, trenutno pa to podjetje žanje velike uspehe s tehnologijo eDition, orodjem za prenos tiskovin na splet.

"Z eDition trenutno osvajamo trg v Veliki Britaniji. V razmeroma kratkem času se nam je uspelo uvrstiti med globalne igralce. Pri trženju samega izdelka smo šli v partnerstvo z največjim britanskim distributerjem tiskovin. Trenutno na naši platformi objavljajo Barclays, Mazda, Marks & Spencer , Esprit, British Telecom, ASDA in IPC. Pripravljamo se tudi že na ameriški trg - ambicije naših partnerjev so zelo velike," ne skriva zadovoljstva Rok M. Pulević.

Razvijaj to, kar poznaš

Vsak velik uspeh pa vsebuje tudi nauke, pridobljene iz napak. Ena večjih Citadelinih lekcij je bila denimo prodajna strategija, ki je temeljila na prodajnih partnerjih oziroma referenčnih strankah. "Izkazala se je za zelo zahtevno, saj sta bila zanjo potrebna tehnološko izobražen prodajni kader ter velik finančni vložek. In vse 'lekcije' iz prodaje smo plačali sami. Zato smo opustili izdelke, kjer je bilo znanje izposojeno ter začeli razvijati in tržiti produkte za panoge, ki jih zelo dobro poznamo." Rok ob tem še pristavi, da vse njihove uspešne dejavnosti izhajajo iz založništva, ki ga razumejo malo širše in drugače.