Zakon, ki ga vlada ni niti podprla niti mu nasprotovala, je takrat podprla netipična strankarska večina 38 poslancev. Dvaindvajset jih je bilo namreč iz opozicijske SDS, deset iz SD, štirje iz SNS in dva iz DeSUS. Proti pa jih je bilo 31. Juri pred drugim branjem v odboru za okolje sicer ni pričakoval gladke podpore predlogu. Zlasti ne v njegovi lastni stranki, vendar je upal, da so razlogi za nasprotovanje prej prestižne kot vsebinske narave. Praviloma so zakonu nasprotovali poslanci SD iz stare garde, tisti, ki so prvič poslanci, pa so vsaj pri prvem branju glasovali zanj. Kljub tej "čudni" koaliciji, si Juri ni mislil, da bodo pri drugem branju v odboru za okolje predlog najmlajših poslancev SD o subvenciji za razgradnjo starih avtomobilov, ki najbolj onesnažujejo okolje, in za hkratni nakup okolju prijaznejših, popolnoma raztrgali prav njegovi kolegi.

Luka Juri je pred drugo obravnavo vložil dopolnila, s katerimi je znižal višino subvencij na 400 do 1800 evrov za okoljsko manj škodljive avtomobile in uvedel še nekaj formalnih popravkov, toda vsi člani odbora, ki mu predseduje Breda Pečan (SD), iz njegove stranke so glasovali proti tem dopolnilom. S tem, da so zavrnili tudi vse člene zakona, so hkrati preprečili, da bi o teh dopolnilih in o zakonu v celoti na septembrski seji odločil državni zbor. Da to ni celovita rešitev, so trdili Jurijevi strankarski kolegi iz SD in med razlogi za nasprotovanje navajali, da v proračunu ni denarja, da ni izračuna učinkov zakona, ki bodo verjetno nesorazmerni z vloženim denarjem, da bi s tem neustavno podpirali samo nekatere proizvajalce avtomobilov, ki so po vrhu še iz tujine, da bi bilo pametneje ta denar vložiti v izboljšanje potniškega prometa, pa v energetsko manj potratne hiše, v večjo uporabo lesa in podobno. Za dopolnila ali za člene zakona ni glasoval tudi nobeden član odbora iz drugih strank, čeprav je denimo poslanec opozicijske SDS in nekdanji državni sekretar za promet Peter Verlič ocenil, da velja načeloma podpreti tudi politiko majhnih korakov, če vlada po dveh letih ne najde celovitejših rešitev.