Med drugim tudi Ferrariju. Strasti med Felipom Masso in Fernandom Alonsom zaradi Špančevega drznega prehitevanja pri uvozu v bokse na prejšnji dirki se niso povsem polegle, sicer v javnosti pri Ferrariju zanikajo kakršen koli spor, a poznavalci razmer pravijo, da je obdobje miru pri Ferrariju končano. Alonso je dovolj egoističen, da se je hitro postavil Massi po robu, Brazilec na drugi strani se čuti bolj "domačega" pri rdečih in pričakuje, da bo ekipa delala le zanj. Fernando Alonso pa sicer veliko pozornosti ne namenja svojemu moštvenemu kolegu, bolj ga skrbi konkurenčnost tekmecev in dodaja, da bo ravno dirka v Barceloni povedala, ali se bodo lahko rdeči borili za naslov prvaka. Da pa je mojster zakulisnih igric, dokazuje tudi s precej milimi, a jasnimi izjavami na račun Michaela Schumacherja: odkar je Nemec zapustil Maranello, so vsi pri Ferrariju veliko bolj sproščeni. Sproščenost gor ali dol, dejstva, da so bili takrat s Schumacherjem povsem na vrhu kar nekaj sezon zapored, pa tudi ne morejo zanikati.

Pri Ferrariju še napovedujejo, da bodo zdaj prvič preskusili sistem dovoda zračnega toka na zadnje krilce, tako imenovani sistem F, niso se pa se odločili, ali ga bodo tudi uporabili na dirki. Pri Red Bullu so sicer hitri, a o kakšni posebno veliki premoči le ne moremo govoriti. Vseeno naj bi biki s spremembami na dirkalniku pridobili v povprečju tri desetinke sekunde na krog. Tako vsaj napoveduje Red Bullov svetovalec in nekdanji dirkač Helmut Marko.

Sicer je to šele peta dirka, pred dirkači so še tri četrtine sezone, a prva dirka v Evropi je bila vedno signal, kako dobro so zares pripravljena moštva. Na tej stezi namreč ogromno testirajo, dirkalniki pa znajo tako rekoč sami voziti po stezi. Nekoč je eden od dirkačev dejal, da ima občutek, da bi, če bi sredi kroga izpustil volan, dirkalnik sam našel pot nazaj v bokse.

Michael Schumacher in Nico Rosberg bosta dobila nova dirkalnika s podaljšano medosno razdaljo, Schumacher tudi nov monokok, vseeno pa Nemec svari svoje zveste privržence, da od teh sprememb v Barceloni ne morejo pričakovati preveč: "To je šele prvi korak pri izboljšavah dirkalnika. Ne moremo pričakovati, da bi se zdaj naenkrat lahko borili v samem vrhu. Bo pa vseeno bolje, kot je bilo na prvih štirih dirkah." Veliko pozornosti ekip in dirkačev bodo deležni pogovori pri izbiri dobavitelja pnevmatik. Bridgestone se po koncu sezone umika, med najresnejšimi kandidati pa se vedno glasneje omenjata Pirelli in Avon. In ravno v Barceloni naj bi tudi že padla odločitev, kajti moštva nestrpno pričakujejo končno izbiro, saj bodo tako lahko začela počasi s pripravami dirkalnikov za naslednje leto.

Na pomolu pa je še ena zanimiva "poroka": Lewis Hamilton je trenutno brez svojega menedžerja, saj je njegov oče Anthony z novo sezono prenehal opravljati to delo. Novi menedžer naj bi bil nekdanji svetovni prvak Mika Hakkinen, ki bi se na ta način ponovno vrnil v pedok formule 1, pri tem pa ne bo tvegal toliko kot Michael Schumacher. A kot je dejal Gerhard Berger: "Michael trenutno dela to, kar ga najbolj veseli. In pri tem še ni izrekel zadnje besede."