Odseki avtocest in hitrih cest, na katerih bodo zaradi dotrajanosti nujna obnovitvena dela, so bili razporejeni v dve prednostni kategoriji. Po velikonočnih praznikih bodo tako izvajalci začeli obnavljati odseke, ki so najbolj dotrajani in uvrščeni v prvo prednostno kategorijo. Postopki oddaje del za drugo kategorijo se bodo začeli letos, večina del pa bo opravljena v prihodnjem letu.

Kot so za STA pojasnili na Darsu, je v aprilu predviden začetek del na treh deloviščih; predvidoma v torek se bodo začela dela na dolenjski avtocesti (Višnja Gora-Bič), začetek del na štajerski avtocesti (Slovenske Konjice-Dramlje) pa je predviden za 10. oziroma 17. april. V terminih med večjimi obnovami je predvidena tudi zamenjava dilatacij na več objektih na odseku Arja vas-Vransko.

Na primorski avtocesti je konec maja in v juniju predvidena obnova in ojačitev vozišča na odseku Divača-Kozina, na gorenjskem kraku pa so predvidena obnovitvena dela na odseku Podtabor-Kranj zahod (končana naj bi bila predvidoma v drugi polovici junija).

Izvedba elektro in strojnih del v predoru Karavanke je bila načrtovana pred začetkom turistične sezone, vendar postopek izbire izvajalca še ni pravnomočno sklenjen, zato bodo opravljena predvidoma septembra, pojasnjujejo na Darsu.

Poleti oziroma v turistični sezoni je v juliju in avgustu načrtovana obnova vozišča na ljubljanski južni obvoznici, s čimer se bo tudi končala obnova južne obvoznice, ki so jo po posameznih odsekih izvajali zadnjih nekaj sezon. Na primorski avtocesti je v drugi polovici avgusta predviden začetek obnove voziščne konstrukcije na odseku Unec-Postojna, na štajerski avtocesti pa v drugi polovici julija in v avgustu obnova in ojačitev vozišča na odseku Dramlje-Celje.

Kot zagotavljajo na Darsu, bodo zapore na avtocestah in hitrih cestah zaradi obnovitvenih del organizirali tako, da bodo omogočili čim večjo pretočnost prometa. Kjer bo to mogoče, bo glede na tehnične značilnosti posameznega odseka avtoceste ali hitre ceste zapora organizirana tako, da bosta vzpostavljena po dva zožena prometna pasova v vsako smer, po katerih bo potekal promet ob omejeni hitrosti vožnje. Kjer to ne bo mogoče, pa bodo vzpostavljeni trije zoženi pasovi, z možnostjo menjave dveh pasov v smeri povečanega prometa.

Na viaduktu Škedenj oziroma odseku štajerske avtoceste skozi škedenjsko dolino pa bo treba zaradi tehničnih značilnosti avtoceste zaporo organizirati tako, da bo promet potekal dvosmerno (en prometni pas v vsako smer) po polovici avtoceste.