Po dolgočasni dirki v Bahrajnu je bilo kar nekaj komentarjev iz samega vrha formule 1, da si tako suhoparne sezone ne bi smeli privoščiti in da bo treba hitro storiti nekaj, kar bi omililo "brco v temo" zaradi novih pravil. Nekateri predlagajo, da bi uvedli obvezne postanke v boksih, drugi pa, da bi morali imeti dirkači več svobode pri izbiri pnevmatik in njenega števila. A dejstvo je, da le po eni dirki ne gre ocenjevati celotne sezone, vse skupaj je vendarle šele na začetku, in skoraj gotovo je, da bodo že v Avstraliji moštva bolj agresivna pri določanju strategije, dirkači pa manj usmiljeni do pnevmatik.

Nekateri, kot na primer Jenson Button, prosijo vse ljubitelje tega športa, da naj bodo malce bolj strpni in naj dajo formuli 1 čas, da se privadi na nov režim dela z dirkalniki in pnevmatikami. "Odgovorni bi morali bolj prisluhniti pripombam in željam dirkačev. Če kdo ve, kaj se dogaja na stezi, smo to dirkači, verjetno tudi najbolje vemo, kako zadevo narediti bolj zanimivo. Mi vemo, kaj je potrebno, da se prehiteva in se vozi na zgornji meji mogočega. Trenutno je razmerje med mehanskim in aerodinamičnim oprijemom povsem zgrešeno. Z ožjimi sprednjimi pnevmatikami so nam vzeli nekaj mehanskega oprijema, istočasno je aerodinamika dirkalnika boljša, kot je bila lani. Če voziš tesno za tekmecem, gre v nič veliko aerodinamičnega oprijema, mehanskega pa na sprednji osi tako rekoč ni. In zato smo prisiljeni, da ne vozimo pretesno za tekmecem, brez tega pa ne moreš prehitevati."

Rešitev Button vidi v manj zmogljivih zavorah, manjši količini goriva v dirkalniku in večjem mehanskem oprijemu ter dodaja: "Če na naslednjih dveh dirkah dogajanje ne bo postalo bolj zanimivo z več prehitevanji in dvoboji na stezi, bomo morali zelo resno razmišljati, kaj storiti." Button istočasno prosi svoje navijače, da dajo tudi njemu nekaj časa, da se privadi tako moštva kot dirkalnika: "Seveda nisem pozabil, kako se zmaguje. A zame je vse novo, moj edini in glavni cilj seveda ostaja ubranitev naslova svetovnega prvaka."

Njegov moštveni tovariš Lewis Hamilton v prihodnost gleda malce bolj zaskrbljeno. "Red Bull je za razred ali dva boljši od vseh nas. Toliko so hitrejši, da je to že smešno, njihov dirkalnik je mehansko in aerodinamično veliko bolj učinkovit od vseh. Letos imata Vettel in Webber lepo priložnost, da prideta do naslova prvaka. Zlasti Webber, kajti ni tako nemogoče, da ne bi Mark po koncu letošnje sezone obesil čelado na klin." Poleg tega po boksih krožijo govorice, da naj bi Red Bull razvijal poseben pasivni mehanizem, ki naj bi podvozje prilagajal glede na obtežitev z gorivom (aktivno vzmetenje so v formuli 1 sicer prepovedali leta 1993), a so ti razvoj takega sistema zanikali.