In tako smo se pred dnevi zabavali ob gledanju Jutri nikoli ne umre (Tomorrow never dies), v spomin pa se nam je še posebej vtisnil prizor, v katerem J. B. na zadnji klopi kar s pomočjo prenosnega telefona upravlja avtomobil in beži pred zasledovalci. Da je česa podobnega vešč, seveda nikoli nismo dvomili, zato pa nam je bolj v oči padel jekleni lepotec, ki je to z razkošno notranjostjo omogočal. BMW serije 7.

Da smo se nanj spomnili, ni naključje, bolj odgovor na trditev bavarskih šefov, ki so ob splavitvi novega in predvsem nišnega modela, ki sliši na ime BMW serija 5 GT (gran turismo), med drugim dejali: na zadnjih sedežih premore udobje serije 7! Da bi bila petica tako udobna kot sedmica? Jih bomo ujeli na laži, smo bili prepričani in se po tem, ko smo v roke dobili ključ, najprej zapodili na (usnjeno) zadnjo klop ali bolje dva sedeža (ob začudenih pogledih prisotnih, seveda). In morali priznati: tako razkošno, ko smo lahko celo brez težav brcali z nožicama in si po želji nastavljali naslon hrbta, že dolgo nismo sedeli. Pa to ni bila zasluga iluzionista Davida Copperfielda.

Njegovo vlogo so namreč prevzeli kar razvojniki, ki jim ni preostalo drugega kot poslušno izvršiti (ne)mogočo željo svojih nadrejenih: naredite avto, ki se bo peljal kot serija 5, bo udoben (in prostoren) kot serija 7 in bo za nameček imel še kupejevsko-terensko nrav, ki jo uteleša X6. Pa so hodili gor in dol po vzoru profesorja Baltazarja iz istoimenske risanke in z "musklfibrom" v nogah le našli čudežno formulo: limuzinsko petico so podaljšali za 16 (na 5 metrov) in povišali za 9 centimetrov (na 1,56 metra). Nato pa žogico podali Lizbončanom, ki so avto kot prvi lahko videli v živo. Pogledi mimoidočih, ki so z očmi na pecljih zavijali vratove, da bi v vidno polje ujeli vsaj delček zajetne pločevine, so povedali več od besed. Po prvih prevoženih kilometrih pa je jasno, da bodo Baltazarjevi imitatorji tudi v prihodnje obdržali službo.

GT ima namreč (želeno) kameleonsko nrav in se kot prodajalka ljubezni odziva z besedami vaša (beri: voznikova) želja je zame ukaz. Zato ne čudi, da bomo za volanom lahko videli bodisi (premožnega) mladostnika, ki se bo prijateljem hvalil, kako se je po ovinkih z izklopljenim ESP peljal počez, bodisi poslovneža, ki bo volanski obroč pogosto zaupal osebnemu šoferju, sam pa bo užival v udobju zadnjega sedeža (podobno kot v poslovnem letalskem razredu) in bo med vožnjo na sestanek še kaj postoril (na voljo je namreč telekomunikacijski sistem s polnilnikom 80 gigabajtov). GT pa bo navdušil tudi marsikaterega (bolj umirjenega) poglavarja družine, z nekoliko višjim položajem za sedenje, razkošnim prtljažnikom (od 590 do 1700 litrov) in dvodelnimi prtljažnimi vrati za udobnejše natovarjanje.

Ste si zaželeli njene telefonske številke? Vnaprej vas opozarjamo, ni poceni! Je pa prva številka odvisna od tega, kako veliko je srce, ki ga želite osvojiti. Kot da bi vedeli, da si želimo največjega, so nam v pokušino ponudili manjša dva, če je besedica manjša ob prostornini treh litrov in 306 (pri bencinarju) ali 245 konjih (pri dizlu) sploh primerna. Zase bi izbrali dizla, z zmagovito kombinacijo med prožnostjo (540 Nm pri 1750 vrtljajih), zmogljivostmi (240 km/h, 6,9 s) in porabo (okoli 10 litrov), serijski samodejni 8-stopenjski menjalnik, z možnostjo ročnega pretikanja, je tako ali tako kot češnja na torti. Za bencinski V8 s 407 konji pa že zmanjka (ustreznih) besed... V Slovenijo bo BMW serije 5 GT zapeljal 24. oktobra, dizelsko srce cenijo na 59.050, najmočnejše bencinsko pa na 82.900 evrov.

P.S.: Škoda, da je romance med Bavarci in filmarji konec. Kakšne vragolije vse bi sicer na štirih kolesih še uganjal J. B.?