Thomas Muderlak, ki je na mednarodnem avtosalonu odgovoren za koncept razstavnega prostora BMW Group pravi: “Avtosaloni so pomemben vidik naše komunikacije s kupci, mediji in poslovnimi obiskovalci. Izredno smo zadovoljni, da ohranjamo našo tradicijo in vlogo gostitelja inovativnih oglaševalskih rešitev tudi na letošnjem frankfurtskem avtomobilskem salonu ter prvič predstavljamo vse tri blagovne znamke skupaj. Vrhunec za vse naše obiskovalce bo priložnost doživetja naših vozil, ki se bodo dejansko vozila okoli razstavne stojnice BMW: obiskovalcem bomo pričarali dobesedno interpretacijo slogana blagovne znamke BMW “Užitek v vožnji”.

Osnovni koncept se v ozadju prisotnosti blagovne znamke BMW na mednarodnem avtomobilskem salonu v Frankfurtu 2009 osredotoča na užitek v vožnji. Premierno bodo obiskovalci mednarodnega avtomobilskega salona lahko doživeli vozila v gibanju – zahvaljujoč gibljivi predstavitvi vozil na krožni stezi.