Kot v poročilu še navaja nevladna organizacije European Federation for Transport and Environment (T&E), sta BMW in Mazda v preteklem letu s prodanimi avtomobili v Evropi dosegli deset oz. 8,2-odstotno zmanjšanje izpustov CO2. Medtem je večina (devet od 14) proizvajalcev avtomobilov, zajetih v raziskavo, emisije CO2 iz osebnih vozil zmanjšala za največ štiri odstotke.

Nov evropski zakon, ki proizvajalce avtomobilov zavezuje k zmanjšanju izpustov CO2 iz osebnih vozil, je začel veljati konec preteklega leta. Zadnje raziskave so pokazale, da so od tedaj med proizvajalci avtomobilov nastale precejšnje razlike v prizadevanjih, kako doseči novo zastavljene cilje.

Fiat in Peugeot-Citroen (PSA), ki sta sicer zaslužna za nekatera evropska najčistejša vozila, sta v preteklem letu napredovala v najmanjši meri, nasprotno pa je pri podjetjih Suzuki in Mazda, ki sta bila v preteklosti od ciljev EU precej oddaljeni, v letu 2008 zaznati viden napredek.

V organizaciji T&E ob tem ocenjujejo, da je učinke novega evropskega zakona že moč opaziti. Pozitiven vpliv nove zakonske ureditve je po mnenju direktorja T&E Josa Dingsa očiten dokaz, da je ureditev učinkovita tako za okolje kot tudi za gospodarstvo. Prav zato mora, tako Dings, tovrstna zakonska ureditev v čim prej postati zavezujoča tudi za tovorna in dostavna vozila.