Izkušeni strokovnjak Konjević, ki je raziskoval več kot 17.000 prometnih nesreč, je za današnji Večernji list opisal, kaj se je zgodilo 16. oktobra 2007 na avtocesti pri Novi Gradiški, kjer je Proeski umrl, njegov voznik in dolgoletni prijatelj Georgi Georgijevski je bil težje, menedžerka Ljiljana Petrović pa lažje ranjena.

Omenjena trojica se je namreč peljala v avtomobilu Volkswagen touareg po desnem pasu, nakar je trčila v priklopnik italijanskega tovornjaka, ki je peljal pred njimi proti Zagrebu.

"Ključni in temeljni člen celotnega dogodka je bil, da je pred trčenjem touareg vozil po desnem pasu ter začel dohitevati vozilo pred seboj, namesto da bi ga pravočasno začel prehitevati", je izjavil Konjević, ki več kot 30 let raziskuje prometne nesreče na Hrvaškem. Večernji list v naslovu ugiba, ali je za nesrečo morda kriv utrujeni voznik touarega.

"Sprednji del osebnega avtomobila, v katerem je bil Toše Proeski, je zaradi silovitega trčenja dobesedno odletel pod priklopnik tovornjaka, ki je potem močno pritiskal krov touarega med vrati in vetrobranskim steklom na desni strani, na kateri je bil Proeski v napol ležečem položaju in privezan z varnostnim pasom. Zaradi močnega trka se je njegovo telo povzdignilo, obenem pa se je streha avtomobila spustila proti njegovi glavi," je opisal Konjević.

Dodal je, da je pevec umrl zaradi udarca strehe, ki je porinila njegovo glavo proti spodnjem delu telesa. Vozili sta se skupaj premikali še nekaj deset metrov, ko sta se hitrosti touarega in priklopnika poenotili, je priklopnik odvrgel avtomobil stran, potem pa se je touareg začel obračati na levem avtocestnem pasu za 180 stopinj ter udaril z vso močjo v osrednjo varnostno ograjo in se ustavil, obrnjen v nasprotno smer, je pojasnil.

Povedal je še, da se kljub silovitem trčenju v touaregu ni sprožil nobeden izmed sedem zračnikov, zaradi česar so vse senzorje podrobno analizirali strokovnjaki Volkswagna in Boscha. Po Konjevićevem mnenju je zelo nenavadno, da se varnostni sistem v avtomobilu ni vklopil, zlasti zato, ker je desno sprednje kolo skoraj odpadlo z vozila že po prvem stiku s priklopnikom.