Televizija NBC je podobno potezo izvedla po koncu najbolj gledane humoristične serije vseh časov "Na zdravje", ki ji je sledila nadaljevanka o Fraiserju (Kelsey Grammer), nevrotičnem psihiatru in eni od stalnih strank bostonske pivnice Na zdravje. Fraiser se je preselil v Seattle, kjer je prevzel radijski program s psihiatričnimi nasveti. Nadaljevanka Fraiser se bo prav tako iztekla letos po enajstih uspešnih letih, v katerih je osvojila 31 nagrad emmy, kar je največ v zgodovini nagrade. Z enajstimi leti prikazovanja pa ji je uspelo izenačiti rekord predhodnika Na zdravje.
Prijatelji so v desetih letih zbrali 55 nominacij, emmyja pa osvojili le leta 2002. Kljub temu so bili Prijatelji letos peta najbolje gledana oddaja s povprečno 19,8 milijona gledalcev na oddajo, Fraiser pa "životari" na 37. mestu z 10,7 milijona gledalcev na oddajo. Med mlajšimi gledalci so Prijatelji prepričljivo na prvem mestu.S televizijskih ekranov se letos poleti poslavlja tudi "The Drew Carey Show", ki so ga v ZDA prikazovali devet let. Gre za humoristično nadaljevanko simpatičnega navadnega Američana Careyja, ki se dogaja v Clevelandu. Serija je doživela vrhunec v letih 1996 in 1997, ko je pritegnila povprečno 17 milijonov gledalcev na oddajo. Carey, ki je za eno oddajo zaslužil okrog 700.000 dolarjev, je v resnici doma iz Clevelanda, kjer je na tamkajšnji univerzi dobil častni doktorat, podobno kot bivši slovenski predsednik Milan Kučan.Poleg Prijateljev se poslavljata tudi Frasier in Drew Carey
NEW YORK - Ameriško javnost poleg vojne v Iraku že nekaj dni razburja pričakovanje zadnjega dela priljubljene humoristične televizijske nadaljevanke "Prijatelji", ki bo prikazan v četrtek. Letos pa se od malih ekranov poslavljata še nadaljevanki "Fraiser" in "Drew Carey Show", vendar dolgčasa ne bo, saj že nekaj tednov sije nova velika zvezda realističnih oddaj z imenom Donald Trump, ki služi milijone dolarjev z lastno oddajo "Vajenec" (Apprentice). Zadnja enourna oddaja Prijateljev naj bi televiziji NBC navrgla kar 40 milijonov dolarjev od prodaje oglasnega prostora, pri čemer je povprečna cena za 30-sekundni oglas več kot dva milijona dolarjev. Slovo serije Prijateljev, ki jo je televizija NBC vrtela 10 let in z 236 deli zaslužila okrog 1,5 milijarde dolarjev, naj bi si po napovedih ogledalo 33 milijonov televizijskih gledalcev.