V sklopu te komunikacijske kampanje bodo aktivisti s podobnimi plakati manjših dimezij oblepili tudi steklene površine nekaterih izložb in avtobusnih postaj po vsej Ljubljani.

"Ocenili smo, da je potrebno zgolj osveščanje in informiranje javnosti o izbrisanih, kajti čeprav je od izbrisa minilo že 16 let, se v javnosti še vedno pojavlja veliko zmanipuliranih in zmotnih podatkov, kot je na primer ta, da so izbrisani sami krivi za svoj izbris in da gre pri izbrisu za problem državljanstva, ne pa  za izbris stalnega prebivališča," je dejala direktorica AI Slovenija Nataša Posel.

Organizatorji komunikacijske kampanje iz Studia Poper med samo akcijo niso želeli dajati izjav, bodo pa to storili, vkolikor se jim bo to zdelo potrebno, enkrat v prihodnjih dneh.

Na spletnih straneh www.izbrisana16let.si in www.izbrisan16let.si obstaja tudi možnost peticije za vse državljane, ki je naslovljena na notranjega ministra Dragutina Mateja s pozivom ureditve statusa izbrisanih oseb v skladu z odločbami ustavnega sodišča.