Tako kot rumene zapestnice Livestrong so iPodi danes povsod. Apple jih je prodal več kot sto milijonov. Ker so študije pokazale, da tri od štirih gospodinjstev še vedno nimajo prenosnega medija, so se Applovi tekmeci odločili, da si bodo vzeli svoj kos njegovega 70-odstotnega tržnega deleža.

Ko se približujejo novoletni prazniki, se na tržni napad pripravljajo štiri znamke: nekdaj zmagovalni Sonyjev Walkman, Scandiskov Sansa, Microsoftov Zune in Creativeov Zen. Poznavalci pravijo, da je malo verjetno, da bi Apple tudi po šestih letih prevlade z iPodom obdržal svoj položaj na trgu. Tekmeci zato iščejo tržne niše in ponujajo bolj zmogljive predvajalnike z dodatnimi lastnostmi za enako ali nižjo ceno.

Digitalni mediji so različnih oblik in barv, za uporabnike pa sta najpomembnejši lastnosti velikost in zmogljivost. Predvajalniki z močnejšim trdim diskom stanejo od 200 do 350 dolarjev, bolj preproste modele pa je mogoče kupiti že za 50 do 200 dolarjev.