Napravice z 4GB, 8GB in 80 GB prostora, so opremljene z wi-fi tehnologijo, kar pomeni, da lahko uporabniki nanje avtomatično nalagajo vsebine s svojih računalnikov, brez da bili priklopljeni nanje. Hkrati je Microsoft poskrbel za spletno stran, s pomočjo katere lahko uporabniki predvajalnikov Zune tudi delijo svoje glasbene datoteke.

Novi modeli Zune predvajalnikov bodo v ZDA na voljo sredi novembra, kdaj pridejo na evropski trg, pa še ni znano. Cene le teh se gibljejo od 149 do 249 dolarjev.

Novi Zune preveč spominja na iPode

Analitiki menijo, da vizualna zasnova modelov Zune preveč spominja na starejše modele iPodov in zaradi tega niso prepričani v tržni uspeh le teh.

Po navedbah Mednarodne raziskovalne družbe NPD Group, Apple nadzira 80 odstotkov trga digitalnih glasbenih predvajalnikov, SanDisk 5,8 odstotkov in Microsoft 4,4 odstotke.

Pri Microsoftu so prepričani, da bodo Zune predvajalniki v roku treh do štirih let postali resna konkurenca predvajalnikom iPod. Pri podjetju dodajajo še, da bodo v spletno glasbeno trgovino dodali preko milijon pesmi v mp3 formatu, s pripadajočimi digitalnimi avtorskimi pravicami.