Kot je na novinarski konferenci v Ljubljani dejal direktor vladnega urada za informiranje Gregor Krajc, je nov logotip že zaščiten na uradu za varstvo intelektualne lastnine. Nadaljnje postopke bo vodilo ministrstvo za gospodarstvo.

Logotip Slovenije je zasnovan v državnih barvah (modra, rdeča, bela), na prošnjo Evropske komisije pa je studio Luks naredil še nekaj primerkov v drugih barvnih kombinacijah. Navdih za slogan "I feel Slovenia" s poudarjenimi črkami "love" je agencija Nuit dobila v pesmi Donne Summer z naslovom "I feel love". S tem je Slovenija izpostavljena kot edina država, ki ima v imenu besedo "love" (ljubezen). Slogan je namenjen predvsem turistični promociji Slovenije.

Strokovna žirija je od konca razpisa, ki je trajal dva meseca, zasedala štirikrat. Med prispelimi predlogi je oblikovala ožjo listo treh sloganov in osmih logotipov, na koncu pa se je odločila za omenjeni rešitvi. "Natečaj je bil zasnovan zelo liberalno, s ciljem pridobiti najboljše možne rešitve," je poudaril Krajc. Kot je dodal, pa je bilo med prispelimi rešitvami za logotip Slovenije največ takih, ki so vsebovale Triglav in lipov list.