Potem ko so svojega aduta v golfovem razredu - brava - leta 2001 zamenjali z dolgočasno (nemško) oblikovanim stilom, so jih slabe prodajne številke izučile. Nov izdelek v prodajno izjemno pomembnem razredu bo znova slišal na ime bravo, po prvih fotografijah sodeč gre za izjemno lepo oblikovan avto (deluje kot povečani grande punto), ki se mu za izdatno število ljubezni na prvi pogled ne bo treba bati. Pod njega se je podpisal Frank Stevenson.

Novi bravo (razvoj je trajal 18 mesecev), ki ga bodo izdelovali v tovarni v Piedmontu S. Germanu (tekoči trak so pravkar zagnali), naj bi tako mednarodno predstavitev doživel 29. januarja prihodnje leto v večnem mestu Rimu, kmalu zatem pa naj bi se z njim zapeljali tudi kupci - že v prvem letu naj bi jih našli 120.000. Prepričani smo, da bo med njimi tudi veliko Slovencev.

V primerjavi s predhodnikom, ki je na ceste zapeljal leta 1995 (in tovarni prinašal dobiček), šest let kasneje pa ga je nasledil stilo, je avto precej zrasel, saj meri zdaj v dolžino meri že zajetnih 4,34 metra (prvi bravo le 3,99). Medosna razdalja 2,6 metra obljublja veliko prostora za pet potnikov, ki jim bo na voljo pet vrat. Prepričljiv je tudi podatek o prtljažnem prostoru, ki pogoltne zajetnih 400 litrov.

Ob privlačni obliki Italijani poudarjajo, da bo novi bravo imel vsebino, se pravi napredno tehnologijo in visoko stopnjo varnosti ter tudi udobja. Poudarjajo tudi (pri italijanskih vozilih pogosto sporno) visoko kakovost izdelave. Napredek naj bi udejanjili tudi s sodobnimi motorji, med katerimi bosta vsaj dva dizelska 1,9-litrska agregata multijet z 88 kW (120 KM) in 140 kW (190 KM) in trije bencinarji, med njimi 1,4-litrski s 66 kW (90 KM) ter nova družina 1,4-litrskih turbinskih motorjev t-jet z 88 kW (120 KM) in 110 kW (150 KM).

Bravo bo že od daleč prepoznaven tudi po novem logu, ki bo v prihodnosti krasil tudi preostale Fiatove novosti. Namesto modre barve bo logo v znamenju vinsko rdeče.