Nominiranci pa so:

Citroen C4 Picasso

Citroen je zopet ponovil svoj stari trik in iz majhnega napravil veliko. Odličen posluh za tržišče, izredna udobnost, in seveda visoka stopnja varnosti, dajejo Citroenovemu enoprostorcu velike možnosti za osvojitev nagrade.

Fiat Grande Punto

Novi Punto se lahko vsekakor pohvali z dizajnom, pa tudi z dobrimi voznimi lastnostmi, kot njegovo največjo pomanjkljivost pa strokovnjaki navajajo slabo izdelavo. Po vseh teh letih se Italijani še niso znebili pregovorne površnosti!

Ford S-Max

Atraktivnejši od dveh Fordovih enoprostorcev (drugi je Galaxy) je sicer prijetna osvežitev na trgu avtomobilov, kljub temu pa mu strokovnjaki ne pripisujejo velikih možnosti za zmago.

Honda Civic

Civic je najdražji avtomobil, ki se je letos prebil v veliki finale. Prinaša revolucijo v oblikovanju, prav tako prepričljive pa so tudi njegove vozne lastnosti. Moderna tehnologija, užitek med vožnjo in nadpovprečna funkcionalnost. Bo to dovolj za osvojitev krone?

Opel Corsa

Večina ima novo Corso za najpomembnejšo novost letošnjega leta, vsaj med avtomobili nižjega cenovnega razreda. Pri Oplu so zopet naredili model, ki bo prav gotovo prodajni hit. Lepši videz, kvalitetna izdelava in tehnološke inovacije postavljajo Corso med najresnejše kandidate za osvojitev laskavega naslova.

Peugeot 207

Naslednik najbolj prodajanega Peugeotovega modela vseh časov, Peugeota 206, ima na mizi močne karte. Peugeotu 207 očitajo predvsem (pre)veliko podobnost s svojim predhodnikom, toda ne pozabimo, da v žiriji sedi kar 5 Francozov.

Škoda Roomster

Veliko se jih sprašuje ali je končno prišel čas tudi za Škodino zmagoslavje. Simpatičen enoprostorec poseduje veliko kvalitet, ki odlikujejo Volkswagnov koncern. Roomster je eden izmed favoritov izbora.

Volvo C30

Bodoči konkurent Audiu A3 si je prislužil same pohvale. Žirija prav gotovo ceni inovativnost, varnost in vozne lastnosti, po drugi strani pa ji gotovo ne bosta po godu funkcionalnost in cena, ki je pri C30 zelo visoka.