Ljubljana se sooča s splošno kadrovsko krizo v kritičnih delih javnega sektorja. Primanjkuje učiteljev, medicinskih sester, oskrbovalcev, uradnikov na upravni enoti in družinskih zdravnikov in še bi lahko naštevali. S podobnim kadrovskim primanjkljajem se ob rekordno nizki brezposelnosti soočajo tudi druge občine v državi. A v primeru Ljubljane moramo prišteti še eno osrednjo težavo: neživljenjsko visoke najemnine in cene stanovanj. Poročali smo, da so velike težave s pridobivanjem kadrov v mestni upravi, v Ljubljanskem potniškem prometu (LPP) pa ni dovolj mladih voznikov. Verjetno tudi zaradi nedosegljivih cen stanovanj se veliko ljudi, po zadnjih podatkih 140.000, na delo v prestolnico vozi iz drugih občin. Javni prevoz s tem navalom ne zmore tekmovati. LPP nima ne zadosti avtobusov ne voznikov, sploh pa je prometna ureditev v prestolnici takšna, da povečanega števila avtobusov niti ne bi vzdržala. Gre za začaran krog: premalo dostopnih stanovanj ustvari več dnevnih migracij, več migracij pa ustvari nevzdržne razmere na cesti, kar zmanjšuje splošno kvaliteto življenja v mestu.
Miha Turk (Foto: Tomaž Skale)
Razvoj prestolnice je v preteklosti temeljil na tem, da so se iz periferije in tudi iz tujine sem selili ljudje, ki so opravljali službe, za katere »med Ljubljančan...
Umrl je gospodarstvenik Miran Goslar, so sporočili z Mestne občine Ljubljana (Mol), katere častni meščan je bil. Med drugim je bil generalni direktor...
Na študentskih protestih proti vojni v Gazi so danes na kampusu kalifornijske univerze UCLA izbruhnili spopadi med propalestinskimi in proizraelskimi...