Partnerstvo projekta sicer sestavlja devet organizacij iz šestih držav – Italije, Slovenije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine ter Grčije. V začetni fazi projekta so partnerji izvajali številna izobraževanja in mentorstva za razvoj kulturnih in kreativnih projektov, ki posegajo na področje trajnostnega turizma. Transnacionalni razpis za kulturne in kreativne ideje za trajnostni turizem je zbral ideje za reševanje izzivov, ki vodijo k inovativnim turističnim produktom in storitvam ter oblikovanju nove strategije za trajnostni turizem. Na Škofjeloškem je bilo potrjenih 9 projektov, ki so svoje ideje razvijali v procesu izobraževalnih delavnic in usposabljanj pod vodstvom mentorjev strokovnjakov dr. Dejana Križaja, Mihe Bratca in Andreje Repič Agrež. Za promocijo, predstavitev dobrih primerov in navdih za razvoj trajnostnega turizma, pa so izdali tudi mednarodno brošuro Najboljših kreativnih idej za valorizacijo kulturne dediščine.

Da bi razvoj idej še nadgradili in izvedbo finančno podprli, so tudi na Škofjeloškem izvedli javni poziv in pilotno akcijo za izvedbo projektov, ki sektorja povezujejo. Razvojna agencija Sora je na podlagi razpisa in izbora v celoti finančno podprla inovativne projekte, ki pripevajo k razvoju trajnostnega in kulturnega turizma na Škofjeloškem: Turistični spominki Kolekcija Loške hiše, (Rozamunda in TD Škofja Loka), Interaktivni zemljevid Žirov (TD Žiri in Dever), Glasbeno-gastronomski abonma Loške glasbene vilice (Jatko, Pr'Pepet in E-Art Institut), Volčje potovanje od izvira do soteske (KUD Kamot in TD Gorje), Digitalizacija rastlin na Vrtu Kržišnik (Zavod Vrt in galerija Tomaža Kržišnika), delno pa je podprla projekt Glasbeni tabor za otroke na domačiji Tešnak (Zavod Staroznanke).

Za širjenje javne debate o pomenu in izzivih razvoja trajnostnega in kulturnega turizma v lokalnem, regionalnem in mednarodnem okolju, so organizirali številne dogodke, delavnice, ustvarjalne dialoge, partnerska in strokovna srečanja ter promocijske dogodke. Vedno znova se je pokazalo, kakšen izjemen razvojni potencial ima sektor KKI tudi na področju trajnostnega turizma in kako pomembno je vključevanje ter povezovanje lokalne skupnosti, organizacij in ponudnikov. Partnerji projekta so vzpostavili tudi mednarodno mrežo kreativnih središč, ki omenjena sektorja povezujejo. V letu 2022 so vzpostavili t.i. CAST (cretive and sustainable tourism) iniciativo in za njeno dolgoročno delovanje ustvarili portal mreže CAST initative.

Projektno partnerstvo se je v dobrih dveh letih skupnega dela v decembru 2022 še zadnjič srečalo na zaključni konferenci projekta CCI4Tourism v Solunu v Grčiji, kjer so javnosti predstavili vse rezultate dela in začrtali smernice za nadaljnji razvoj kulturnega in trajnostnega turizma v jonsko-jadranski regiji.

Na podlagi rezultatov vseh projektnih aktivnosti v vseh sodelujočih državah bo ob koncu projekta izdelan transnacionalni akcijski načrt razvoja kulturnega turizma v regiji, ki ima brez dvoma izjemen potencial za nadgrajevanje. Več o projektu lahko sledite tudi na FB strani CCI4Tourism.