Strategija mladega podjetja v fazi rasti je, da za naročnike, industrijske partnerje, iz odpadkov razvije in oblikuje nove produkte, ki so alternativa plastičnim. Iz odpada, ki nastane pri varjenju piva, ali luščin pri praženju kave nastajajo inovativni ekološki izdelki, kot so cvetlični lončki, s katerimi je podjetje začelo posel, skodelice in žličke za kavo, sveče in drugi trajnostni izdelki. Za biorazgradljive sveče je podjetje, ki danes šteje šest zaposlenih, leta 2020 prejelo srebrno priznanje za inovacijo Gospodarske zbornice Slovenije. Evegreen je doslej pritegnil pozornost številnih domačih in tujih podjetij, kot so BSH, Gorenje in Skaza, in tudi korporacij, med katerimi sta Atlantic Grupa in Heineken. Trenutno sodelujejo s tremi slovenskimi plastičarji – dva projekta sta na področju kozmetične embalaže, eden pa na področju hišnih pripomočkov. Ustanoviteljica podjetja Eva Štraser večje zanimanje za sodelovanje s strani domačih proizvajalcev pripisuje temu, da se je nakupno vedenje končnih uporabnikov v zadnjih treh letih občutno spremenilo v smeri večjega zavedanja o varstvu okolja. Podpisali so tudi strateški sporazum z indijskim partnerjem, ki razpolaga z več kot tisoč recepturami za implementacijo odpadnega materiala v nove produkte. V Evegreenu so letos pripravili trajnostno obarvana poslovna darila v različnih setih, ki vsebujejo razgradljive lončke, krožnike, posodice in plastenke v kombinaciji z izdelki ekološke kmetije Potočnik Poprask. Podjetje po novem na vsak produkt doda QR-kodo, ki kupcu pove zgodbo o izdelku – od izvora surovine in kje je bil izdelek narejen do njegovih prednosti.