Zagotovo ste jo že opazili

Z njeno eleganco, ko se ne ustraši mestnih ulic in niti zavitih gorskih cest. Puma tako stavi predvsem na odlične vozne lastnosti, praktičnost, vsestranskost, priročnost, pametno uporabljen prostor, tehnološko naprednost, prefinjen in učinkovit hibridni pogon ter sodoben dizajn s karizmatičnimi in aerodinamičnimi oblikami.

Prava popotnica – pravo ravnovesje

Odlično počutje za volanom in udobje, ki ga Ford Puma nudi je rezultat bogate opreme, najsodobnejših tehnologij in izbranih materialov. Po želji vam med dolgo vožnjo ali ko čakate v koloni, prednji sedeži nežno zmasirajo hrbet, da pridete spočiti na cilj. Puma vas razvaja tudi v hladnih jutrih, ko prijetno segreje volan, prednji sedež in celo vetrobransko steklo, še posebej, ko že zadiši po snegu. Izjemno tanke žičke v vetrobranskem steklu se ogrejejo, odtalijo steklo, stopijo sneg in odrosijo steklo ter pomagajo odmrzniti celo brisalce. Vse to le v nekaj minutah. Preprosto, kajne?

Varnost vedno na prvem mestu!

Ford Puma se je pridružila modelom, ki jim je neodvisna organizacija za preverjanje varnosti s preskusnimi trčenjiEuro NCAP podelila najvišjo varnostno oceno s petimi zvezdicami. Za varnost vas in drugih udeležencev v prometu je Puma opremljena z dovršenimi asistenčnimi tehnologijami, od opozarjanja na nevarnost naleta do pametnih sistemov, ki vam pomagajo ohraniti oprijem in stabilnost

Ford Puma je najvišjo oceno osvojila po novih, strožjih testnih protokolih, ki so jih uvedli leta 2018.

Razvaja vas s prostornostjo

Posebna - in uporabna - zgodba je Ford Pumin prtljažnik z 401 oziroma 456 litrov ter domiselno izkoriščenim prostorom. Največje presenečenje opazimo, ko s ključem v žepu zamahnemo pod zadnji odbijač in se nam prtljažna vrata prostoročno odprejo. (oprema za doplačilo)

Ko pogledate bolj pozorno pa vas v prtljažnem dnu Pume čaka še 80-litrsko odprtina - “Ford MegaBox”, ki ima na dnu čep za izpust vode po čiščenju. Vanj lahko postavite pokončen kos prtljage ali tovora (do 110 cm), drobnarije, ali pa odložite mokre kose opreme, umazane predmete, piknik košaro ali pa jo napolnite z ledom in hladite pijačo. Ford MegaBox je pripravljen na vaše nore dogodivščine. Kaj vse pogoltne prtljažnik razkrivamo tukaj>>

Digitalno središče

Na sredini armaturne plošče je 20,3 cm velik zaslon na dotik. Ford SYNC 3 je najsodobnejši sistem, ki omogoča, da ostanete povezani ter s preprostimi izgovorjenimi ukazi upravljate svoj telefon, glasbo in navigacijski sistem. Za priklic najbližjih restavracij zadošča že ukaz “Lačen sem”. Sistem lahko zvočno predvaja (prebere) prejeta sporočila. Barvni zaslon na dotik za intuitivno navigacijo podpira kretnje, kot sta ‘razteg’ za povečevanje prikaza in ‘poteg’. SYNC 3 se lahko brezplačno poveže tudi z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto, funkcija AppLink pa vam omogoča dostop do nekaterih najljubših aplikacij na vašem pametnem telefonu.

Hvalimo še sodoben digitalni merilnik, ki meri 31 cm po diagonali s kopico raznolikih, jasno izpisanih in preglednih podatkov, ki omogočajo dober pregled nad specifikami vožnje. Ta dovršeni barvni LCD zaslon uporablja tehnologijo neoviranega pretoka, ki zaslonu omogoča, da je usločen kot armaturna plošča in se tako še bolj brezhibno ujema z notranjostjo.

Enostaven recept, da se izognete prometnim kaznim!

Ford Puma vključuje sistem različnih tehnologij, ki se dopolnjujejo in poskrbijo, da je vožnja udobna, prijetna in varna, saj ves čas nadzira okolico avtomobila. Na avtocesti in pri izven mestni vožnji vam aktivni tempomat samodejno prilagaja hitrost vožnje glede na vozilo, ki vozi pred vami in ohranja varnostno razdaljo. Sistem pa lahko prepozna tudi znake za omejitev hitrosti in jo ustrezno prilagaja, da ves čas vozite v skladu s predpisi. To uporabo še posebej priporočamo v mestnih središčih, kjer so omejitve zelo stroge in kazni lahko precej zelo visoke.

Doba čistejših hibridnih električnih vozil

Začela se je nova doba čistejših hibridnih električnih vozil in Ford Puma uteleša to novo smer. Na voljo je s pestro izbiro novih naprednih hibridnih bencinskih pogonov EcoBoost Hybrid, ki zagotavljajo izjemno zmogljivost ob osupljivo varčni porabi in znatno manjših izpustih CO2 v primerjavi z običajnimi, ne hibridnimi motorji. Kaj je blagi hibrid - mHEV? Gre za motor, ki je sestavljen iz dveh delov, iz bencinskega in elektro motorja. Ta blagi hibridni pogonski sklop ne zadošča za pogon izključno na elektriko ampak elektromotor med vožnjo bencinskemu motorju pomaga, ko jo to potrebno. Tudi med zaviranjem polni baterijo, da tako izboljša varčnost vozila in zmanjša izpuste. Prav tako Ford Pume nikoli ni treba priklapljati na električno omrežje saj se baterija polni kar med vožnjo.

Več o novem športnem terencu najdete na www.ford.si Poiščite svojo Ford Pumo na www.prvaizbira.si, s 100-letnim bonusom je lahko vaša že za 19.330 €.

Odpeljite jo na test in se prepričajte o njeni atraktivnosti!